abcd423417984 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hell march fra red alert må være en av de beste låtene i et spill mener jeg. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Ahhh, mange gode her! Her er mine favoritter (ikke satt i rekkerfølge): No One Lives Forever-spillene Giants: Citizen Kabuto Theme Park Inc. (mer humørfylt musikk skal du lete lenge etter!) Hitman 2 Red Alert-spillene (Hell March! ) Metal Gear Solid-spillene (hvem kan vel motstå tonene fra Harry-Gregson Williams?) Morrowind Mafia (selv moder'n likte den! ) Renegade (bare en låt skiller seg ut, men den er til gjengjeld fantastisk!) The Sims (musikken i bygge- og kjøpemodus spesielt) Såvidt jeg vet så var det bare for Metal Gear Solid 2 at Harry Gregson-Williams komponerte soundtracket. Til MGS1 mener jeg at Konami laget musikken in-house.... Lenke til kommentar
tåa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ahhh, mange gode her! Her er mine favoritter (ikke satt i rekkerfølge): No One Lives Forever-spillene Giants: Citizen Kabuto Theme Park Inc. (mer humørfylt musikk skal du lete lenge etter!) Hitman 2 Red Alert-spillene (Hell March! ) Metal Gear Solid-spillene (hvem kan vel motstå tonene fra Harry-Gregson Williams?) Morrowind Mafia (selv moder'n likte den! ) Renegade (bare en låt skiller seg ut, men den er til gjengjeld fantastisk!) The Sims (musikken i bygge- og kjøpemodus spesielt) Såvidt jeg vet så var det bare for Metal Gear Solid 2 at Harry Gregson-Williams komponerte soundtracket. Til MGS1 mener jeg at Konami laget musikken in-house.... Riktig det, men han har også laget musikken til nummer tre. Derfor synes jeg han hører til serien nå. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 kom på noen flere nå: unreal 1 hexen 1 & 2 heretic 2 descent 1 & 2 og den mest geniale av de alle: Forsaken! musikk forut for sin tid Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ingen her som nevner THE DIG Beste soundtrack ever. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Ingen her som nevner THE DIG Beste soundtrack ever. Desverre var The Dig et spill jeg aldri fikk prøvd, og faktisk det eneste Adventure spillet fra LucasArts jeg ikke har spillt gjennom..... Tenkte jeg skulle investere i LucasArts Adventure pack her om dagen, bare pga The Dig alene...De andre har jeg fra før... Tatt dem frem fra skuffen også, etter at jeg fant ScummVM. Funker så bare det på min ganske så heftige maskin (i forhold til hva som var standard den gang) og Win XP. Lenke til kommentar
POdiUM Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hmm, themesangen til Worms3D sitter som støpt i hodet mitt for resten av livet iallefall. Hvis jeg bare hadde visst hva den het, eller hvilken band som spilte :'( "Shake your Coconuts" av Junior Senior. Må si At Tony Hawk proskater 2 har et Soundtrack. Og Transport tycoon Deluxe. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Super Mario Bros og duke nukem og doom2. GTA Vice City seff!!! og mange fler som jeg ikke husker.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hva med Baldur's Gate serien da?? ingen som skriver opp den Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) siden det er spørsmål om mest minneverdige, og ikke beste er listen min utelukkende basert på gamle spill, av den typen hvor du aldri glemmer musikken til. Slik som klistrer seg fast i hjernebarken din, gjerne fengende til å begynne med, men etterhvert kun irriterende. Og nå bare nostalgisk - Super Mario serien - Stunts - Larry (1'ern) - Heroes of Might and Magic 2 - Transport Tycoon edit: - SkiorDie - Winter Games - Sid Meyers Colonization (hvordan kunne jeg glemme de ) Endret 5. desember 2003 av Melfacion Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 1. Daggerfall (1996) - midi-musikk 2. Morrowind (2002) 3. The Legend of Zelda: The Wind Waker (2003) 4. EverQuest (1999) - midi-musikk Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 1: super mario bros (nintendo) 2: halo (xbox) 3: megaman (supernintendo) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Den Russiske nasjonalsangen under innstallasjonen av Operation Flashpoint - Cold War Crisis... des,OUT! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Metal Gear Solid, Zelda 3, NFS:U, Halo (Meny-musikken), THPS1.. Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Transport Tycoon C&C Hells march Halflife Doom 2 Glemte lemmings 3D Endret 5. desember 2003 av Petitzo Lenke til kommentar
tåa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kom på noen til. Disse må med : Halo Deus Ex Pandemonium Lenke til kommentar
redbar0n Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Først vil jeg bare si at jeg har spilt en god del spill av forskjellig karakter opp igjennom årene, og har vel gjennomført godt over 50 av dem. Så til den mest minneverdige musikken ut ifra alle spill jeg noen gang har spilt og som jeg kommer på akkurat nå (ikke i nummerert rekkefølge): WarCraft 2 Dark Reign Dark Reign: Rise of the Shadowhand (expansion) C&C: Red Alert Rainbow Six Rainbow Six Rouge Spear Unreal Unreal: Return to NaPali Unreal Tournament 2003 (Menu Theme) StarCraft (Terran) FF7 og selvfølgelig kanskje den mest geniale av dem alle: Zelda: A Link to the Past (!) (Nå ikke bare tilgjengelig på SNES, men også til GBA!) Endret 5. desember 2003 av redbar0n Lenke til kommentar
cairn Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 EVE Online - Below the Asteroids http://www.eve-online.com/download/music/Ambient009.mp3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Den Russiske nasjonalsangen under innstallasjonen av Operation Flashpoint - Cold War Crisis... des,OUT! big suprise there... lol (men ja, den ruuler heftig ) Lenke til kommentar
epsil Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 descent 1 & 2 og den mest geniale av de alle: Forsaken! musikk forut for sin tid Ja! Musikken i Forsaken er veldig bra, og inngår i den stadig ekspanderende Winamp-spillelisten min. Dette er «tøff» musikk som passer utmerket når man spiller intensive actionspill, selv om det også bys på roligere øyeblikk i bl.a. den smellvakre «Reaktor» (spor nr. 6 på CD-en til PC-utgaven av spillet). PlayStation-utgaven av Descent hadde studioprodusert musikk, men selv liker jeg MIDI-utgavene mye bedre. Men hva man liker og ikke liker av spillmusikk kommer kanskje an på hva man har vokst opp med (hvis man er av en yngre generasjon …) – selv kan jeg faktisk ikke fordra musikken i FF7. Musikken i Heretic, de to første Rayman-spillene og American McGee’s Alice er heller ikke så verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå