FemtiNi Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Det jeg huker best er låter som AC-DC - TNT fra Tony Hawk Pro Skater 4! Ellers er det sanger fra Mario, Zelda og andtre Tony Hawk spill! Lenke til kommentar
Oly Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Soundtracket på Final Fantasy IV (FF II USA) og Final Fantasy VI (FF III USA) er blant mine favoritter. Og så må jeg ikke glemme FF VII. Final Fantasy IV har et utrolig stemningsfullt soundtrack, har noen hørt overworld/ underworld themet, eller Gigant og Babil themet, så forstår de nok hva jeg mener. Har Alex Kidd in Miracle World (han karen på avataren min) til Sega Master System (innebygd), og 8-bits soundtracket der greier jeg ikke å få ut av hodet Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Red Alert (Hell March) Splinter Cell: Chaos Theory Max Payne 2 (Late Goodbye) Black Mesa (håper den kommer snart, LINK) Battlefield 1942 (intro) Elder Scrolls IV: Oblivion And so on.. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Å, jeg glemte: -Outlaws av Lucasgames, som jeg mener er det beste helhetlige soundtracket som finnes i spillverdenen. Utrolig westernfølelse, skulle tro musikken var laget av Morricone Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Super Mario Bros Super Mario World Monkey Island 3 Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 007 Goldeneye til N64! Andre som er verdt å nevne: Gears Of War, Forza Motorsport, Spellforce Serien, Heroes III, Diablo 2, Elder Scrolls Serien, Splinter Cell Serien og Battlefield Serien. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 The Neverhood, uten tvil. Uforglemmelig soundtrack. Lenke til kommentar
kfs Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Tar meg stadig i å plystre på musikken fra Sid Meyer's Colonization. Kongemusikk! Har ikke spilt det på årevis, men det er vel den eneste musikken fra et spill som fortsatt sitter i hodet. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) musikken i terranigma til SNES er konge spessielt med sangen ressurection/creation. og musikken til might and magic VI til pc har god musikk EDIT: glemte nesten sangen i black and white 2 (pc) sin credit Endret 15. mai 2007 av xersess Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Chrono Trigger! http://www.youtube.com/watch?v=A1OxpeTT1HI hvis det kommer til Virtual console på Wii kjøper jeg Wii Lenke til kommentar
-kjelli- Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Vil nå berre si at Zelda musikken er den beste Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Ace Combat '04. Megalith - Agnus Dei for the win! Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 turrican,test drive og deus ex Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Må si Hitman spillene har utrolig bra soundtrack, spesielt Blood Money. Jezper Kyd er et virkelig talent. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Vil nå berre si at Zelda musikken er den beste 8621319[/snapback] zelda er ikkje så gale på musikken heller Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Synte Main songen til Goldeneye Rouge Agent er knall kul. Devil May Cry 3 har også noen tøffe Lenke til kommentar
Lir Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Zelda, ocraina sangene.. Hender jeg plystrer enda på de:P Og donkey kong husker jeg godt ;P Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Kommer aldri til å glemme: simpel and clean. i fra ruleteksten på kingdom hearts. husker det kom et par tårer da :!: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Red Alert (Hell March) Mortal Kombat (theme sangen) Worms (theme sangen) Grand Theft Auto (Da Shootaz - Grand Theft Auto) Dette er noen av de få sangene jeg aldrig kommer til å glemme etter alt for mange timer framfor min gammle grå playstation. Ingen av disse soundtrackene er spesielt gode (foruten om Rad Alert sitt) men de har klart å sette seg fast på hjernen og jeg tviler på at kommer til å forsvinne med det første. Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Det jeg huker best er låter som AC-DC - TNT fra Tony Hawk Pro Skater 4 8401988[/snapback] Enig! Husker jeg bare satt på den sangen i playlisten så den spilte hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå