El-Deno Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Halo! Elsker musikken på det spillet Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Final Fantasy X, ingen over, ingen ved siden, og ingen under før etter et langt stykke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 2 kandidater er "Lightforce" på C64, og "Beast" på Amiga. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 The Legend of Zelda: Ocarina of Time... Lost Woods! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Halo! Elsker musikken på det spillet 7710666[/snapback] Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Medieval 2: Total War har et fantastisk soundtrack Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Musikken i BF: Vietnam. Passer veldig bra. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 HALO-spillene Tony Hawk Pro Skater 2 MGS-serien Gran Turismo 3 & 4 Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Kommer sikkert på massevis hvis jeg setter meg ned og tenker på det, men det er to spill jeg ikke kommer utenom: Super Mario Bros. hadde fantastisk gode låter, som passet perfekt til området man var i. Den lystige tittellåta når man er over bakken, den bass-drevne, dype undergrunnslåta og den harmoniske svømmelåta sitter som støpt i hodet på alle som vokste opp på åttitallet. Monkey Island 2 hadde også veldig høy kvalitet på musikken, som bidro veldig til stemningen i spillet. Høydepunktene inkluderer Kirkegårdslåta, klassikere som åpningstemaet og LeChuck's theme, samt musikken i Woodtick, som forandrer seg etter hvilket hus man er i. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) EVE Online - Below the Asteroids http://www.eve-online.com/download/music/Ambient009.mp3 1450393[/snapback] Den er flott.. Det samme er It's Full Of Star (Drummix) Nå sitter jeg også å koser meg med Outlaws soundtracket.. Flott spill - flott soundtrack Edit: Fant igjen litt musikk fra Lotus. Det må ikke glemmes! Endret 14. januar 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 FIFA 99 hadde en veldig bra soundtrack. Fatboy Slim og Blur passet veldig godt til spillet. Det var flere godlåter med spillet, som jeg ikke husker navnet på.. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Zelda-melodiene er jo veldig bra Musikken i Total Annihilation passet perfekt til spillet Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Aeris Theme - FF7 og The Great Warrior f.eks fra samme spill er utrolige sanger.. Ståpels på armene Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Låtene i C&C og red alert er evige klassikere. Får helt vondt i hjertet hver gang jeg spiller spillene. Er så mange gode minner Ellers har vi jo musikken i baldurs gate 1 og 2 som sitter minst like sterkt. Både musikken i menyen og i selve spillet. Jeg skrur alltid opp volumet og hører låta igjennom Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Aeris Theme - FF7 og The Great Warrior f.eks fra samme spill er utrolige sanger.. Ståpels på armene 7758846[/snapback] /Sign, pluss "On that day, 5 years ago", "Sandy Badlands" og "Cosmo Canyon" Bare så utrolig mye bra musikk i det spillet Liker også regnsangen fra Zelda: OoT, den i vindmølla. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Oj, glemte nesten det, hva med soundtracket til ssx tricky og 3!? Måten sangen utvikler seg på (forsvinner når du er høyt oppe, og at sangen begynner på førsten av banen men slutter alltid når du er ferdig med banen) Lenke til kommentar
fizzmann Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg må jo bare nevne musikken til Super Mario Og selvsagt den originale Zelda soundtracken, får gåsehud hele tiden når jeg hører den jeg Lenke til kommentar
hekkon Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Outrun Europe og Super Mario. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Zelda: Ocarina Of Time! Endret 22. januar 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Kom til å tenke på de minnene jeg har fra Red Alert, og låten der er jo faktisk ganske catchy. Men i mine øyne overgår ingen lydsporene i Zelda, f.eks orkestermusikken i rulleteksten i TP. Får gåsehud t.o.m mellom tærne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå