mago Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 noen favoritter Lotus 2 (amiga) og nfs hot pursute 2 (ps2) gran turismo 1 jap versjonen (psx) [euro/usa versjonene stinka, og man går fort lei låtane, mens de instumental låtane på jap versjonen går man ikke lei av Rock On: 10 Games With Great Soundtracks Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) soundtracket til NeverWinter Nights 2 EDIT: skrev NeverWinter 3 først men mente NeverWinter 2 :D Endret 12. januar 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 soundtracket til NeverWinter Nights 3 7705488[/snapback] Jaha? Hvordan er soundtracket til nwn 3? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 PaRappa the Rappa soundtracket er jo ganske morsomt da ... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 3DMark 2000 melodien.Battlezone Max Payne 2 Myst Myst II: Riven Myst III: Excile Red Alert Red Alert 2 Starcraft Unreal Tournament Og spesielt: Unreal Quake 2 Deus Ex 7679133[/snapback] Så da er Myst et spill. Kjøpte det for et år siden siden det bare kostet 10 kroner. Hviste ikke at det var et spill . Lenke til kommentar
edds Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 soundtracket til NeverWinter Nights 3 7705488[/snapback] Helt enig. Noe av det beste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 wipeout til psx Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Great Giana Sisters Sannsynligvis den mest kjente av alle. Alle som har levd lenge nok til å ha opplevd Commodore og Amiga kjenner til denne. Endret 12. januar 2007 av Gunderz Lenke til kommentar
MadLars Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Musikken i Settlers 4 sitter som støpt i hodet.. er så glad i de sangene spillet er også bra en ordentlig kose spill har vedlegg til 2 av musikk filene vikings_settle_01.mp3 romans_settle_01.MP3 Endret 12. januar 2007 av MadLars Lenke til kommentar
Smashy Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 hmm, jeg elsker jo gamle og gode spill så: Monkey Island serien Mega Man serien Ducktales (haha) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 soundtracket til NeverWinter Nights 3 7705488[/snapback] Jaha? Hvordan er soundtracket til nwn 3? 7705715[/snapback] trur ikke det er lov å legge ut musikk fra spillet, sp jeg gjør det ikke, men jeg kan prøve å forklare da. Soundtracket er sånn at det passer inn i enhver situasjon, om personene krangler så kommer det en musikk som passer til det, om noen dør, vinner, kommer i kamp etc. Soundtracket gir spillet en bedra opplevelse enn bare effektene og det man ser Lenke til kommentar
Badegakk Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Diablo 1, musikken i Tristram. det er stemning det Edit; glemte å nevne musikken fra: Redneck Rampage. den cd`n står fortsatt i cd-veksleren i bilen Endret 12. januar 2007 av Badegakk Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) soundtracket til NeverWinter Nights 3 7705488[/snapback] Jaha? Hvordan er soundtracket til nwn 3? 7705715[/snapback] trur ikke det er lov å legge ut musikk fra spillet, sp jeg gjør det ikke, men jeg kan prøve å forklare da. Soundtracket er sånn at det passer inn i enhver situasjon, om personene krangler så kommer det en musikk som passer til det, om noen dør, vinner, kommer i kamp etc. Soundtracket gir spillet en bedra opplevelse enn bare effektene og det man ser 7708113[/snapback] Å dette var soundtracket til NWN 3, et spill som ikke er gitt ut og sikkert ikke planlagt engang? edit: Diablo 1, musikken i Tristram. det er stemning det Kunne ikke vært mer enig Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 12. januar 2007 av Xander^ Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 soundtracket til NeverWinter Nights 3 7705488[/snapback] Jaha? Hvordan er soundtracket til nwn 3? 7705715[/snapback] trur ikke det er lov å legge ut musikk fra spillet, sp jeg gjør det ikke, men jeg kan prøve å forklare da. Soundtracket er sånn at det passer inn i enhver situasjon, om personene krangler så kommer det en musikk som passer til det, om noen dør, vinner, kommer i kamp etc. Soundtracket gir spillet en bedra opplevelse enn bare effektene og det man ser 7708113[/snapback] Å dette var soundtracket til NWN 3, et spill som ikke er gitt ut og sikkert ikke planlagt engang? edit: Diablo 1, musikken i Tristram. det er stemning det Kunne ikke vært mer enig Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7708206[/snapback] ' sry har skrevet feil, mente NeverWinter 2 Lenke til kommentar
Izlewind Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Hvem kan vel glemme "Ocarina of time" sine vakre toner. Som f. eks. Bolero of fire og Song of storms. Musikken i Gerudo Valley er også utrolig fet. Koji Kondo er noe for seg selv. Musikken i Metal Gear-serien er også glimrende! Sam & Max - Festlig Rayman 1 - Superbe melodier. Særlig den på første brett og bossbattlene. Oblivion-musikken passer også veldig godt til spillet. Har dere lagt merke til at Melodien på menyen ligner en god del på Pirates of the Caribbean themesongen? Den lengste reisen 1 og 2 har faktisk også god musikk Super Smash bros. Men det tror jeg er mest fordi jeg digger spillet sjukt. Eller det har faktisk en del fete melodier. Får vel ta med FF VII og også faktisk VIII + Kingdom Hearts Tviler også sterkt på at noen med her med hånda på hjertet kan si at de ikke har hørt hovedtracket i super mario bros. 1. Den er nesten toppen av kransekaka. (Koji Kondo her og). Det er så mye bra spillmusikk. Har sikkert glemt en hel haug. Endret 13. januar 2007 av Izlewind Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Musikken til Freespace 2 var meget bra Men jeg glemmer aldri intro-musikken til Fallout 1, en slik 30-talls sang ala Edith Piaf (vet ikke helt hvordan navnet hennes skrives) Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Musikken i Elite på c64/Amiga sitter enda som et sterkt minne! Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Final Fantasy X - Tidus and Yuna's Theme - Piano Den er fin Endret 13. januar 2007 av Moppeken Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Halo (1) Rayman serien Zelda spillene Den lengste reisen serien The sims 2 sangene på cd spilleren Mario musikken på de første banene (gjelder de fleste spillene) Tetris sangen Final fantasy 7 tror jeg (har ikke spilt andre men man kunne jo ta med dem og) Har dessverre ikke spilt så mange eldre spill Det er mange fler jeg likte også som: Prince of persia 1 Splinter cell serien Beyond good and evil Games bond: everything or nothing (har noen skikkelige filmaktige sanger som når du kjører platinum tank) Fahrenheit hadde noen sanger som gav spenning, helt til du mærket at de samme sangene bel brukt om og om igjen:P Endret 13. januar 2007 av gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå