Mala Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Etter å no ha spillt igjennom Shadow Of The Colossus er eg fast bestemt og overbevist om at dette spillet har det mest fantastiske og best gjennomførte soundtracket av alle spill eg har spillt,uavhengig av platform. Musikken bygger opp sjølve opplevelsen av å kjempe mot disse kolossene,og setter ein uoverkommelig stemning på spillet og verdenen det foregår i. Det er vakkert,tris og episk på ein gang. Mange fantastiske stykker musikk i denne tittelen Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Enig, soundtracket til Shadow of the Colossus må være noe av det beste jeg har hørt. Er så fantastisk vakkert! Får gåsehud av å tenke på det. Du kan høre soundtracket her: www.bluelaguna.net Ellers må jeg nesten nevne: -Chrono Trigger -Final Fantasy (Piano Collections) -Zelda (OOT, LttP) -Monkey Island Serien -Donkey Kong 1-3 De jeg kommer på i farten.. Endret 8. november 2006 av SkinnyT Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Eg må innrømme at eg har SOTC OST på HDD`en min Er godt andre setter pris på denne fantastiske musikken i dette spillet Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Soundtracket til "Shadow of the Colossus" var virkelig flott, takk for linken! Hva slags spill er det? Forresten, er det noen som sitter på soundtracket til spillet "Silver" (1999)? Husker jeg spilte demoen, fantastisk orkestrering. Skulle gjerne hatt den musikken. Endret 18. november 2006 av JLa Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Soundtracket til "Shadow of the Colossus" var virkelig flott, takk for linken! Hva slags spill er det? Forresten, er det noen som sitter på soundtracket til spillet "Silver" (1999)? Husker jeg spilte demoen, fantastisk orkestrering. Skulle gjerne hatt den musikken. 7309209[/snapback] Jeg hadde spillet, var heftig det.... Tok sabla lang tid og runne, og styringe ble frustrerende med flere folk fordi man bare kunne glemme tanken med å bruke skjold med 1 person av gangen(shift). Husker dessverre ikke noe av soundtracken, og har heller ikke spillet lenger. Suikoden hadde helt glimrende soundtrack. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Har noen tracklisten på hvilke sanger som var med i Burnout 3? Husker jeg digga en litt rocka låt hvor en dame sang iu det spillet.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Har noen tracklisten på hvilke sanger som var med i Burnout 3?Husker jeg digga en litt rocka låt hvor en dame sang iu det spillet.. 7309733[/snapback] http://www.gamespot.com/xbox/driving/burno...ws_6105497.html sangen du tenker på er enten "Go Betty Go - C’mon" eller "Sahara Hotnights - Hot Night Crash" (som faktiskt ikke var på den listen). Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Har noen tracklisten på hvilke sanger som var med i Burnout 3?Husker jeg digga en litt rocka låt hvor en dame sang iu det spillet.. 7309733[/snapback] http://www.gamespot.com/xbox/driving/burno...ws_6105497.html sangen du tenker på er enten "Go Betty Go - C’mon" eller "Sahara Hotnights - Hot Night Crash" (som faktiskt ikke var på den listen). 7309822[/snapback] TAKK! Skal sjekke ut låtene nå! Det var "Go Betty Go - C’mon" Takk igjen! Endret 18. november 2006 av E-wok Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Soundtracket til "Shadow of the Colossus" var virkelig flott, takk for linken! Hva slags spill er det? 7309209[/snapback] Anbefaler deg å se igjennom denne video anmeldelse på gametrailers.com http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 supermario bros 3... say no more! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Dudududududududu-dududu-dududidii! Super Mario, ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Splinter Cell-serien Hitman-serien SWAT 3 Twisted Metal: Black Need for Speed: Most Wanted Grim Fandango Grand Theft Auto 3 Lenke til kommentar
zapper Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Utrolig mye å velge mellom, men jeg er spesielt svak for Little Big Adventure-musikken, siden disse spillene nok har vært de jeg har blitt mest glad i. All musikk fra begge spillene kan forresten lastes ned HER. Av annet er det så mye, kan gå langt tilbake, husker f.eks Commando på C64, sjekk DENNE Endret 19. november 2006 av zapper Lenke til kommentar
FarStrider Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Husker godt soundtracket i hl2, ved noen sekvenser kommer musikken opp og man får skikelig gåsehud. Dette skjedde spesielt da man hadde oppnådd noe eller at noe stort kom til å skje.. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Nok et spill jeg aldri har hørt om, men med flott orkestermusikk: Drakengard 2. Mye bra musikk inne på siden nevnt over her, http://bluelaguna.net . Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 DIABLO! (diablo 2 funker også.. men der er soundtracket kulest inne i Tristram) Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Synes Diablo 1&2 er ganske ok. Men de virkelig mektige soundtrackene har jeg fra Fantasy General og Lords Of Magic, nydelig praktfult! Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Noen her som har spilt Shadow of the Beast 2 på Amiga 500? Veldig bra musikk til å være så gammelt spill. Dette er hva Wikipedia har å si om saken: The game became infamous for its stunning 'Death Scene' music featuring atmospheric synths over a heavily reverbed sampled guitar melody. Many players were fabled to have lost deliberately to hear it. Gir et kronestykke til den første som gir meg en link til et sted der jeg kan laste ned den musikken. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Interstate '79 har jævlig bra musikk. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Wow, shadow of the colossus-musikken var virkelig inspirerende! Helt sykt nydelig! En frydefull blanding av klassisk som Grieg og gregorian. Helt nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå