fenris1911 Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Doom har et ganske minneverdig soundtrack. Ikkje rart når soundtracket ser slik ut: Doom: E1M1: "At Doom's Gate" - Metallica - "No Remorse" E1M4: "Kitchen Ace (And Taking Names)" - Pantera - "Rise" E1M6: "On the Hunt" - Believer - "Sanity Obscure" E2M1: "I Sawed The Demons" - AC/DC - "Big Gun" E2M2: "The Demons From Adrian's Pen" - Metallica - "The Call of Ktulu" E2M3: "Intermission From DOOM" - Pantera - "Regular People" E3M1: untitled - Pantera - "Mouth For War" E3M3: "Deep Into The Code" - Slayer - "Behind The Crooked Cross" E3M8: "Facing The Spider" - Slayer - "Silent Scream" Doom II: Hell on Earth: Map01: "Running from Evil" - Megadeth - "Hangar 18" Map07: "Shawn's Got The Shotgun" - Slayer - "South Of Heaven" Map10: "The Demon's Dead" - Black Sabbath - "After All (The Dead)" Map18: "Waiting For Romero To Play" - Pantera - "This Love" Map23: "Bye Bye American Pie" - Alice In Chains - "Them Bones" Map25: "Adrian's Asleep" - Alice In Chains - "Angry Chair" Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 og dere som hører på tekno der ute,skift musikksmak for guds skyld til gammelrock...\m/(*_*)\m/"...and you my good sir, are a fuckin' retard!"Tror du ærlig talt noen skifter musikksmak bare pga. din (tydeligvis) smale musikksmak. Folk som bare hører på en sjanger er noen av de største idiotene jeg vet om som syns at alle andre i verden er dumme fordi de ikke sitter å hører på de samme 3 platene som du hører på 24 timer i døgnet. Når folk spør meg hva slags musikk jeg liker, sier jeg: "bra musikk". Ofte får jeg bare et dumt tryne som stirrer rart på meg. Anyways tviler jeg sterkt på at du noengang i hele livet ditt har hørt techno i det hele tatt. Det du har hørt er en svenske med touretes som har lasta ned ferdig prosjekt-fil til FL Studio, og på en eller annen fantastisk måte har klart å gi ut album ved navn "LOL" Get my point? (Fælt så off-topic man blir når man sitter i underbuksa kl. 6:18 om morgenen) Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Så lenge spillene støttet Gravis UltraSound/MAX/ACE med GF1-chipen er de klassiske for meg Her er noen: Doom-serien Heretic Transport Tycoon UFO 2 Warcraft 2 Tror nesten jeg må koble til min gamle K6-2 300MHz med GUS MAX, 4Dos og Win 3.11 å oppleve litt nostalgi Midi var bare fantastisk på dette kortet! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Herregud, så vakkert Gothic 3 sitt soundtrack er! Jeg likte Morrowind sitt soundtrack veldig godt, og ble skuffet over Oblivion sitt ganske tamme, beskjedne og heller korte soundtrack. Gothic III sitt soundtrack er blant toppe. Da snakker jeg ikke blant toppen av spill-soundtracks, men blant den generelle soundtrack-toppen. Kai Rosenkranz har virkelig overgått seg selv. Hans musikk kan sammenlignes med den av John Williams, Hans Zimmer, og lignende film-komponister! Har rippet hele soundtracket, og lastet opp to av de totalt 24 låtene (total spilletid: 50min), HER og HER, bare så dere får høre. Endret 14. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
olokai Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Yo. Hva med civilization serien? Det er musikk som passer godt til gameplay'et det! Nevner også; Oblivion, Outcast, Red Alert, Total Annihilation og Homeworld! Endret 14. oktober 2006 av olokai Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Zelda: A Link to the Past, Street Fighter og Castlevania IV. Bedre musikk skal man lete lenge etter. Endret 14. oktober 2006 av LarsP Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Morrowind og de første Larry-spillene er allerede nevnt. Ellers synes jeg soundtracket til Fall Out gjorde mye for stemningen i spillet, selv om mye av dt bare var ambience. Hele retro-sci-fi-settingen var veldig gjennomført. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Definitivt Chrono Trigger. Yasunori Mitsuda og Nobuo Uematsu leverte et mesterverk. Anbefaler Brink of Time-soundtracket. Spennende jazzversjoner av Chrono-musikken. Lenke til kommentar
Difool Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Amiga hadde noen fine spill med flott musikk, bla: Loom Another World Sinbad Agony Shadow of the Beast Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 1. Halo Combat Evolved.. 2. Halo 2 Det er de to jeg kommer på nå.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 De fleste Zelda spillene, Total Annihilation, WoW har noe bra bakrunsmusikk Og Tetris så klart Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Kan vel ikke si noe annet enn at Mario-soundtracket er ekstremt minneverdig. Også Final Fantasy X (dessverre eneste FF-spillet jeg har spilt) og Zelda. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Poll? Med fjorten tegn da selvsagt, Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Final Fantasy, do i need to say anything more? Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Red Alert og World of Warcraft. Wollis Lenke til kommentar
RevX Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Final Fantasy, do i need to say anything more? 7077082[/snapback] Strengt tatt ja, med tanke på at det finnes en del av dem Ellers vil jeg vel enten stemme for Shadow of the Colossus eller Kingdom Hearts II når det gjelder soundtrack. Men det er vanskelig å glemme Monkey Island 3, også... Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Må også nevne "All Hallows Sunset" og "Guardian" fra Unreal. Og hva med "Rap Scallion" fra Guybrush Threepwood fra Apeøya. Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 The Dig og fallout soundtrack!! Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Liker mafia musikken jeg.... 1446227[/snapback] Mafia musikken ruler. Ikke noe bedre enn litt god gammel charleton mens man "cruiser" rundt i byen. edit. (tror faktisk det ble kåret til årets beste soundtrack da det kom også ) Endret 15. oktober 2006 av Malakai Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 options "music off". På med mediamonkey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå