Kaare_Jay Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Drømmefall og Fahrenheit uten tvil^^ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 -EDIT-Må bare si at om dere liker gammel NES musikk bare med gitarer og slikt så råder jeg dere til å finne The Minibosses, genialt band når det kommer til NES Covers! 7045921[/snapback] Powerglove er enda et... Lenke til kommentar
edds Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Monkey Island-spillene, og Max Payne 1. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Må nok bli LBA2 soundtraket. *Nostalgi* Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Zelda - Saria's Song den glemmer jeg aldri=p, ikke spesielt bra, men koselig på en måte=p Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 (...)Må bare si at om dere liker gammel NES musikk bare med gitarer og slikt så råder jeg dere til å finne The Minibosses, genialt band når det kommer til NES Covers! 7045921[/snapback] The Minibosses Megaman uber alles! Lenke til kommentar
Othmaar Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Command & Conquer - Hell March 1446462[/snapback] Det var den jeg tenkte nevne. Ikke fordi jeg synes den er helt fantastisk, men det er den eneste melodien jeg husker OG som jeg har som mp3 fil. Synes faktisk all lyd i C&C serien var bra. Faktisk ... så var Westwood meget flinke på alt estetisk ... inntil EA slaktet dem da EDIT: For en utroolig fin ftp lenke Fuz!! Tusen takk Endret 12. oktober 2006 av Othmaar Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Zelda-Main Theme. Kingdom Hearts-den sangen i begynnelsen. Mario-En slevfølge. 007 Golden Eye- var jo ikke like sanger som i filmene men umulig og få dem bort fra hjernen. Golden Eye Rouge Agent-main Theme får den er så kul Glemte og skrive det men Mc Kids soundtracen var også digg Endret 12. oktober 2006 av x-nobbit Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Husker godt musikken i Tyrian. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Battlefield Vietnam. Ingenting er bedre enn å sitte i huey og hore, men musikken er på fullt. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Command & Conquer - Hell March 1446462[/snapback] Det var den jeg tenkte nevne. Ikke fordi jeg synes den er helt fantastisk, men det er den eneste melodien jeg husker OG som jeg har som mp3 fil. Synes faktisk all lyd i C&C serien var bra. Faktisk ... så var Westwood meget flinke på alt estetisk ... inntil EA slaktet dem da EDIT: For en utroolig fin ftp lenke Fuz!! Tusen takk 7052335[/snapback] God, husker den gode tiden med Westwood . Ufattelig masse bra soundtracks der! Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Battlefield Vietnam. Ingenting er bedre enn å sitte i huey og hore, men musikken er på fullt. 7054186[/snapback] best ever! Hitman Blood money har også digg soundtrack. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Musikken til Dreamfall, Fahrenheit, tittel musikken til Hitman Blood Money, MGS, og sikkert mye mer jeg ikke husker. Syns at adventure-spill generelt har god musikk. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Zelda, the ocarina of time Det finnes ikke direkte soundtrack, men uansett så er musikken i spillet himmelsk. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Zelda OfT og Tales of Symphonia Lenke til kommentar
Daagah Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Har alltid likt soundtracket til morrowind Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) God, husker den gode tiden med Westwood . Ufattelig masse bra soundtracks der! 7054201[/snapback] Ikke sikkert om det er gratis... Man får høre på dem, gratis, men ikke laste ned... Dette var utrolig nok en av mine favoritter! Denne også, faktisk... Her har vi altså Red Alert musikken: Bare høre, ikke laste. Enda en av mine favoritter! Endret 13. oktober 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
mortimuss Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 jeg har enda den alex the kid sangene på hjernen. den sangen som er på 1st brett dada didi dada didi dada dadidadidadi på land og i vannet dø dødø dø dø dødø dø dø døøø døøø dø dø døøøø døøøøødøøø og når han er i borgene hva sier du doctor er jeg syk?! Lenke til kommentar
lizardking Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Battlefield Vietnam. Ingenting er bedre enn å sitte i huey og hore, men musikken er på fullt. 7054186[/snapback] jeg har mange av de sangene som er på bf vietnam på datan og det oppdaget jeg med slumpetreff...det er mange gammelrocksanger av bl.a creedence clearwater og ivertfall en sang av jefferson airplane...det er god musikk og dere som hører på tekno der ute,skift musikksmak for guds skyld til gammelrock...\m/(*_*)\m/ gode soundtracks er vel i halo 2 når de har satt inn gitarriff til theme,den er så gooood...og final fantasy VII og VIII har gode når det er bosser man snakker om altså.. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Må nok bli LBA2 soundtraket. *Nostalgi* 7051526[/snapback] Slenger meg på den. Spillte det igjen for ikke så lenge siden, så ekstremt mange gode minner. (gledestårer) Diablo II henger også igjen, mye god musikk der. (Last ned soundtrack gratis her: http://gh.ffshrine.org/soundtracks/67) Tror kanskje nyere spillutviklere har noe å lære der.. musikken var liksom høyere prioritet før. Og jeg syns det er veldig viktig med god musikk i spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå