kz Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Full Throttle - Gone Jackals musikk er bare perfekt til dette spillet. var så imponert over dette soundtracket at eg bestilte cd'en fra USA for en del år sidan. Kosta flesk, men fy f*** så kult det er! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Soundtracket til GTA Vice City og Soundtracket til Transworld Snowboarding. Og så må jeg ikke glemme å nevne PacMan og Tetris da!!! :D Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Ja, man blir liksom revet med her, Datasmurf. At man kan glemme Tetris. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Burnout 3! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 veit ikke om det går som soundtrack, men musikken i metal gear solid spillene er genial. bygger perfekt opp stemningen alt etter hva man velger å gjøre i spillet. musikken ble bare bedre etter at Harry Gregson Williams joina mgs teamet...han har blant annent lagd musikken til "The Rock", og mange andre hollywood filmer. Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 zelda:oot og monkey island Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 battlefield:vietnam og gta3 og gta:vice city Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Synes at musikken i Painkiller er ganske bra jeg Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Soundtracket til "Forbidden Forrest" på C64 *mimre mimre* Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Det er vel egentlig lite som slår soundtracket til CM-spilla?! Mer seriøst; Sountracket til GTA:VC er vel noe av det beste noengang kommet ut Edit: Luka bort en leif. Endret 3. oktober 2004 av Djevlen Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Ohh...Må tilbake til gode gamle dager for å finne noen seriøst FANTASTISKE låter!! SuperCars 2, Lotus 2 og Walker!! Men må si det at den musikken som passet best til spillet og bedret gameplayen mest må være musikken i Det fantstiske Lost Patrol!!! Husker jeg startet Spillet bare for å høre musikken... Lotus 2 ja Har en sang som bygger på lotus 2 musikken. Ellers har Deus Ex 2 ett bra soundtrack. I noe som ellers er ett ræva spill. Og ikke minst all musikken i Vice City. Var jo 50% av spillets underholdingsverdi. Endret 3. oktober 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Jesper Kyd har laget mye bra. Ellers er det veldig mye bra amiga-musikk. EDIT: Soundtracket til GTAIII! Utrolig kul musikk. Endret 3. oktober 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) - Mafia - King's Quest VI - Broken Sword - The Curse of Monkey Island - Gothic-spillene - Forza Motorsport - NFS: Porsche 2000 - Sanitarium Endret 9. oktober 2006 av Dragon Hunter Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Banjo Kazooie! Samme sangen gjennom hele spillet, bare i forskjellig tempo og stil. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Burnout 3! 2882286[/snapback] Den kommer på andre plass. Forresten, dere som digga låtene til C64 eller nintendo eller nyere spill, for den saks skyld, se disse sidene: Remix Kwed Usikker på om jeg skrev rett her. Endret 9. oktober 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Husker godt soundtracken(e) fra dette rally spillet til N64. Top gear rally tror jeg det var. Fantastisk musikk, angrer på at jeg kastet det og nintendoen . Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 For meg, må det vel være Baldurs Gate 1 og 2 sitt soundtrack... Nydelig Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Musikken fra de fleste Zelda-spill.. Uten tvil.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Final Fantasy VIII. Uematsu er vår tids dyktigste komponist. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg kommer aldri til å glemme musikken i driver1! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå