Stig_W Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Etter å ha spillt massevis av spill de siste 20 årene, er det noen spill som man husker godt for sin musikk. Jeg kunne godt ha brukt tid på å ramse opp flere titalls spill titler med fet musikk, men vil begrense meg til det spillet som har gitt meg best musikk. Personlig må jeg gå for Final Fantasy VII, med et soundtrack som både passet inn i gameplayet og storyen, samt at det går kaldt nedover ryggen min når jeg den dag i dag hører musikk fra spillet ! Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Ohh... Må tilbake til gode gamle dager for å finne noen seriøst FANTASTISKE låter!! SuperCars 2, Lotus 2 og Walker!! Men må si det at den musikken som passet best til spillet og bedret gameplayen mest må være musikken i Det fantstiske Lost Patrol!!! Husker jeg startet Spillet bare for å høre musikken... Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Mange spill har faktisk utrolig kul musikk, men det er spesielt to som skiller seg ut: Crusader No Regret og Crusader No Remorse; menymusikken. Megaman-serien Jeg synes ellers at Rainbow Six og Syphon Filter inneholder vanvittig kul musikk! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Final Fantasy serien, spesielt VI sin Kids run through the city corner (by musikk) og Final Fantasy IX sin Dali Theme! Jeg må jo også få med Monkey Island! Endret 4. desember 2003 av Elyas Machera Lenke til kommentar
slash Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 final fantasy eller heroes of might and magic-serien. (spesielt ff7 og homm3) Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Max Payne spillene, spesielt det siste. Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Før i tida var det WarCraft II og heroes 3, nå synes jeg MOrrowind har et fantastisk soundtrack Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Før i tida var det WarCraft II og heroes 3, nå synes jeg MOrrowind har et fantastisk soundtrack Mannen bak soundtracket til Morrowind har også skrevet musikken til Neverwinter Nights og Dungeon Siege! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Soundtrack fra MP1/MP2, og MM7. Må nesten nevne NOLF også Lenke til kommentar
Grums Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Alltid hatt sansen for FF soundtracks, men de er ingenting i forhold til musikken til Grim Fandango. Vanvittig fengende og kul "meksikansk jazz". Flere år siden jeg spilte spillet, men jeg går fortsatt rundt å plystrer på flere av sangene. Gjør det faktisk mens jeg skriver denne posten. Last ned et par mp3 fra spillet her Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Turrican 2 og Comic Bakery musikken er bra, har remixer på en CD en plass. Det er så mye bra ellers også som liksom passer til spillet, men ikke å høre på fra stereoanlegget, for eksempel "Command & Conquer/Red alert - Hellmarch" hehe Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Hmm, themesangen til Worms3D sitter som støpt i hodet mitt for resten av livet iallefall. Hvis jeg bare hadde visst hva den het, eller hvilken band som spilte :'( Edit: For å slippe flere PMs eller lignende fra folk som har funnet anvnet på sangen så vet jeg det selv også nå: Junior and Senior: Shake your coconuts Endret 26. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Baldur's gate I og II+throne of bhaal, Knights of the Old Republic, Warcraft III og Ringenes Herre: To tårn og Atter en Konge... Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Vel, her kommer jeg med flere titler som ligger etter spillet jeg nevnte i mitt første innlegg (ikke i bestemt rekkefølge). Monkey Island 2 Gran Turismo 1 Zelda Overworld Theme Zelda Kakariku Village Theme (N64 ver.) Alt fra FF serien Chrono Trigger Megaman 3 (Spesiellt ending theme) Doom 1 Morrowind Baldurs Gate 2 Metal Gear Solid 1 & 2 Vagrant Story Brave Fencer Musashinden Parappa the Rapper 1 Street Fighter 2 (Arcade, SNES) Super Mario Kart (SNES) Vandal Hearts Castlevania IV Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg klarer ikke plukke ut så veldig mange spesifikke spill, antakelig fordi jeg ikke har levd lenge nok eller fordi interessen for spill har levd lenge nok. MIDI-musikken til Ultima-spillene er helt fantastisk. Samme med MIDI-musikken til Transport Tycoon. Metal Gear Solid 2-musikken er også enormt bra. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Hitman 2. Enkelt og greit. Jesper Kyd gjør sitt beste soundtrack (tellende både demo og spill) så langt. etter min mening. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Doom 1 HeHe Husker første gang jeg hørte Musikken her på mitt nye GUS max kort... Var HELT fantastisk i forhold til hva jeg fikk før det på et SB16 Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) OMF!! (One Must Fall) DET var knall ja! Transport Tycoon X-COM Ufo Defence Warcraft 1 og mange fler hehe, la inn win98 bare for å få spilt de! Endret 4. desember 2003 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
ilex Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 hmm, ok. mye bra nevnt, stig_w dekket mange.. finne på noe annet da, diablo(1)! Lenke til kommentar
koffern Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Liker mafia musikken jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå