Gå til innhold

Sapphire Radeon 9600 XT vs S. Radeon 9800 (vanlig)

Saito

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke kom her med det utlra high quall Geforce MX440 64MB du!

Jeg har slitt med ett Geforce 2 Ti 64MB i 3 år nå!!

:xmas:

:cry:

Jeg bøyer meg i støvet...hvordan har du overlevd med det der? Geforce 4 tror jeg har bedre prosessor en geforce 2 så det yter nok bedre. Men jeg er newbie og er ikke sikker på det...

Og eksisterer pixelview fortsatt?

Endret av Saito
Lenke til kommentar
Jeg bøyer meg i støvet...hvordan har du overlevd med det der?

Og eksisterer pixelview fortsatt?

Vel, vel jeg har nå overlevd så...det har vel gått opp og ned med det kortet. Ganske greit å klokke, hadde tenkt å modde det, men nå holder det på å ryke, så nå har jeg også bestillt nytt 3dkort! :)

Lenke til kommentar
Nå er "fint" for meg noe litt annet enn "fint" for deg ;)

Det hele er et definisjonsspørsmål, noe mistapi har helt rett i. Uansett, det er ingen som vet hvordan HL2 kommer til å yte ennå.

EDIT: Og VeXx: Doom3 blir lagd med en egen nVidia codepath (16 og 12bits), mens ATi kommer til å bruke ARB 24-bit full presicion (eller hvordan det staves :p), så kan godt hende at Doom3 vil kjøre bedre på nVidia. Men det er det ingen som veit, da jeg tipper vi nærmer oss NV50 og r500 før Doom3 er her.

NV40 og R420 er vel mer riktig. Lurer på hvem som blir den nye kongen på haugen her :thumbup:

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Et skjermkort som fint klarer doom3 og hl2...hmm..da må du opp i et 9800 ja. 9600Xt tror jeg dessverre blir akkurat for dårlig.

Men, hvis det er først og fremst disse kortene du ser frem til, så skjønner jeg ikke hvorfor du kjøper kort nå. Da hadde jeg heller ventet til spillene faktisk var her, dvs 2. kvartal 2004, og kjøpt nytt kort da. Da får du mer for pengene.

Rart du akkurat hevdet det motsatte i en annen tråd :roll:

Å si at et 9600XT ikke kan kjøre spill fint er så feil som det er mulig å bil. Det drar fint alle spill som er i dag, og vil klare med litt handicappa grafikk å kjøre nye fult ut DX9-spill.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...