Redaksjonen. Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Mer CO2-fangst ved Norcem, Yara og på Klemetsrud Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Kvar skal dei gjere av gassen? "Catch and release"? :-) Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Driver man ikke og pumper det ned i gamle oljebrønner? Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Driver man ikke og pumper det ned i gamle oljebrønner? Det er langt frå Porsgrunn til oljebrønnane. Skal dei frakte gassen i tankskip til ein oljeplattform? Vert litt utslepp av det òg. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Joda, men tenk så fine statistikk-powerpointer de kan lage til smøremiddagene Jeg tipper at når oljeutvinningen legges brakk så vil vi se CO2 fra sementproduksjon gå til å lage syntetisk flytende drivstoff til bruk der det er det beste alternativet. Eventuelt kommer "noen" "en gang i fremtiden" opp med en metode som lager diamant av CO2 i stor skala, så kan vi lage blokker og dumpe hele problemet et dypt sted. Lenke til kommentar
TorHansen Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Kvar skal dei gjere av gassen? "Catch and release"? :-) Blir det rent nok kan de selge det billig. Snart blir alle drikker med kullsyre :-) Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Biola med kullsyre. Jeg gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå