Sidji Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Jeg kjøpte en raptor 700 i bergen (bor i stavanger). Jeg kjørte den ned og fekk brukt den i 4-5 dager før den stoppet mens jeg ljørte på motorveien. Jeg fikk den hjem å begynte å ringe verksteder. Ingen ville ta den imot siden der var yamaha. Bikerstreet som hadde nettop gått konkurs pleide å fikse yamaha men ikke nå lenger. Derfor har den blitt stående i en 5-6 måneder. Jeg har nettop fått den inn på ett verksted og de sa den var skjært. Kom til å koste opp i 30 tusen. Det jeg lurer på er om det fungerer me angrerett selv om det er lenge siden jeg kjøpte den. Hadde jeg visst om det før så hadde jeg klaget med en gang. Takk for svar! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Mulig garantisak/reklamsajonsak Du burde ha tatt kontakt med Yamaha/ selger med en gang. Men trolig ikke for seint nå så.. Edit Lenke til kommentar
Sidji Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Det er en 2008 mod. Tviler på at det går på garanti. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Angrerett gjelder vel bare nettsalg, telefonsalg og lignende? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Angrerett gjelder ikke ved salg i butikk. Lenke til kommentar
Sidji Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Jeg kjøpte den av en privatperson. Lenke til kommentar
Sidji Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Og etter den var ødelagt så fant jeg ut at det omtrent ikke var olje i den. Så kan være han ikke tok godt vare på den. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Du har ikke lovfestet angrerett når du handler fra privatpersoner. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Du er vel ansvarlig for alt det er nok olje på... Noe jeg alltid sjekker når jeg kjøper bruktbil iallefall, nok olje og farge/lukt Endret 20. april 2017 av Actibus Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Angrerett har du nok ikke, men du kunne selvsagt reklamert.. Dog skal man reklamere innen rimelig tid, det har du jo ikke gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå