Arctic Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Her er et bilde jeg tok i går http://www.home.no/zemeckis/Maske.jpg Er du helt sikker på at det ikke var i dag når du våknet? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Fra en ferie i Egypt høsten 2002. Overværte soloppgangen på Sinaifjellet.. Utsikt fra GSV - militærleiren der jeg har tjenestegjort et halvt år. I morgen tidlig drar jeg opp igjen for å leke grensejeger de siste 6 månedene.. Bilde fra nyttårsaften. Politiet gikk motvillig med på et bilde. De var ikke helt fornøyd med champagneflaska (eller muserende vin om du vil) .. Godt nyttår folkens! Jeg kommer sterkere tilbake etter militæret.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 *knegg* @ det siste der Lenke til kommentar
Opus Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Et lite bidrag. De fleste er skutt i Tromsø. Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ja jeg tok bildet. Ja jeg skrev lappen. Ja jeg lo. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 CLOSEUP! man kan ha det gøy på LAN..... Jeg er både kunstneren og fotografen her! Offeret kan forbli annonym. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Webcam pics her Min Julepresang i fjor PS: De ligger på webservern min, og den er isje heilt stabil Endret 7. januar 2004 av AssKicR Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du tar bra bilder opus! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Oohh kul kantana/ninja sverd asskickr. Kanskje eg skulle ta bilde av min. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 I morgen tidlig drar jeg opp igjen for å leke grensejeger de siste 6 månedene.. Gled deg...selv om du sikkert blir lei i blandt. Hvilken stasjon er du på? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Et lite bidrag. De fleste er skutt i Tromsø. mange flotte bilder,Opus Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Et lite bidrag. De fleste er skutt i Tromsø. Rett og slett nydelig Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 hmmm, kansje eg må begynne å exprimentere litt med kamera skjøl... tøft med bilder der noen har lekt seg med lukketiden.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Og der fikk jeg plutselig lyst til og ta bilder igjen DesertGlow: Fine bilder du hadde og du brukte nikon@nikkor Opus også sine var bra... Endret 7. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
vegge Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Gled deg...selv om du sikkert blir lei i blandt. Hvilken stasjon er du på? Jeg er havnet på Elvenes grensestasjon. Ingen av oss som er her har søkt seg hit og det sier vel sitt.. Forøvrig har jeg det bra! Ting er så sinnssykt mye bedre enn i GRKP/U. Gleder meg faktisk til fortsettelsen. Ellers har jeg skrevet mye mer angående militæret på hjemmesiden min, hovedsaklig forumet da.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Takk for responsen! Hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå