lodott Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er det en Browning M2 .50cal? bildet var evig heftig! Er vel en modifisering av den..kaliberet er det samme though.. Her er et par av mine(litt stor oppløsning på et par av dem):Månen tatt gjennom stooor kikkert Soloppgang i Finnmark i vinter Ja det er mye mygg i Finnmark om sommeren! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Fiksepinna - Nei det er nok ikke ett selv portrett. Hvorfor spør alle om det? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er alle det vi vil tro. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvorfor spør alle om det? Ikke hver dag vi nørde-gutta ser en naken kvinneskikkelse i erotisk positur - i svart-hvit! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Heh... Såpass. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 http://home.broadpark.no/~rstokken/bilder/...Feist%20196.jpgEn kompis som tar bilde av seg selv! min hånd som "slår" han! bilde ble tatt på en uteplass! ganske morsomt! Hvis man ser EKSTRA godt etter, så kan man se ALLE nesehåra til han som får seg en på tygga... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 et par ord : typisk adawen im 0ff, matte tentamen om 45 min ;/ Lenke til kommentar
adawen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 et par ord : typisk adawen im 0ff, matte tentamen om 45 min ;/ w00t?! typisk meg!? *fnis* Lykke til, btw! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 http://home.no.net/emykland/folder/IMG_1137.jpg Jeg hadde tilfeldigvis digitalkameraet mitt i lomma da jeg svingte innom benzen. Tviler sterk på at det var sprit han solgte, men jeg lo litt og knipsa et bilde... Er ikke det ifra Nittedal? Mener jeg hørte det var det.. En Bensinstasjon like utenfor Oslo,.. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Et bilde fra vannet like ved hytta. Dette vannet ligger et stykke unna. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Mitt bidrag til uredigert materiale. Gitaristen i Split Image, da de spillte i Grimstad i 2002. UTROLIG fornøyd, til tross for litt blurryness. Det gjør bare bildet enda bedre, syns jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Bilde fra Hole in the sky-festivalen i Bergen. Samael avslutter kvelden. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 http://home.broadpark.no/~rstokken/bilder/...Feist%20196.jpgEn kompis som tar bilde av seg selv! min hånd som "slår" han! bilde ble tatt på en uteplass! ganske morsomt! Hvis man ser EKSTRA godt etter, så kan man se ALLE nesehåra til han som får seg en på tygga... Det var da og noe å studere.... Kjedet du deg? Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg forsøkte å ta noen nærbilder av innsekter i sommer. Det beste resultatet er antagelig dette flue-bildet. Bildet er tatt med et helt vanlig Pentax Optio S uten andre hjelpemidler, og JA, flua er levende. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har du en high-res-versjon av det bildet som ikke er så preget av JPEG-komprimering? Vanvittig bra! Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Desverre, jeg har nok ingen bedre utgave enn det der. Oppløsningen er maksimal, og støyen på bildet er nok bare et resultat av at kameraet mitt ikke er "verdens beste" (originalen på 2 MB var ikke stort bedre). Endret 5. desember 2003 av -kristoffer- Lenke til kommentar
lodott Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Fet flue.. her er et closeup jeg tok i danmark.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Sinnsykt fett bilde av den Fluen! har ikke noen ekstremt kule bilder men... Savner sommeren Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 den var sweeeet , CreatureCanisdet bor en liten Vedbjørn Sand(eller hva han heter) i deg Når du nevner ham... det bor på en måte litt Vebjørn Sand i meg, han er fetteren til moren min (mine oldeforeldre er ihvertfall hans besteforeldre). Jeg er veldig stolt av det ja. Jeg skulle gjerne vist alle du kule bildene jeg ikke har tatt, hadde jeg bare hatt digicam eller scanner. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Sku ta fly hjem fra oslo på onsdag! da gikk vi bort der vi sku vente på flyet, på gardemoen! da var det en stor 40-50 tommers skjerm med noe værmeldinger på som hadde en stor feilmld mitt på skjermen! sku ta bilde av det, men hadde akkuratt levert inn bagasjen, og der lå seff. kameraet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå