Gå til innhold

Kule bilder

Kenny000

Anbefalte innlegg

Ellers er det ingen krav til hva du poster. Kan være innenfor diverse kategorier.

Selv er jeg litt stolt over dette bildet som jeg tok med amatørkamera på jeg tjenestegjorde på Sessvollmoen.

Tok 6-7 bilder og krysset fingrene da jeg hentet bildene hos fotobutikken. Heldigvis var det et bra der! :w00t:

12-7-trening.jpg

*edit:

Det er lov å legge inn bilder som man selv står bak. Jeg vil bare ikke at dere søker på nettet for å finne kule bilder som ikke er egne.

Det er også lov med tegninger som man har laget selv.

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke lov å skyte på soldater med 12,7. Men det er lov å skyte mor hele kompanier.

Så er det opp til deg selv å vurdere hvor stort eller lite et kompani er.

;)

Man gidder vel ikke å følge sånne regler når det er krig?"******, det er ikke et kompani, opp med 9 millimeteren".

Lenke til kommentar

Vel eg pleide å se på webcams fra new york og spesielt fra Times Square da det er der alt skjer... Så for 2 år siden så dro hele familien min til usa og eg ble igjen alene. Da de var i new york så ringte de meg en natt og eg var forsatt oppe og så på film med venner. Dette var ca 05 om nattan/morningen her i norge. De sa at de var i new york og i vakre Times Square. Eg sa då til de at de måtte gå til den og den gaten fordi det var fint der. Vel da de kom fram så kunne eg se de fra webcamen som er satt opp der. Hehe eg ringte de på mobil og de stor de og vinket. Dritt kult. Helt fra norge så eg på de.

Copy%20of%20_KLJHPIOJ.JPG

Her er ett annet bilde som eg tok da eg fisket. Syns den ble litt kul.... :thumbup:

P1240009.JPG

Lenke til kommentar
Ellers er det ingen krav til hva du poster. Kan være innenfor diverse kategorier.

Selv er jeg litt stolt over dette bildet som jeg tok med amatørkamera på jeg tjenestegjorde på Sessvollmoen.

Tok 6-7 bilder og krysset fingrene da jeg hentet bildene hos fotobutikken. Heldigvis var det et bra der! :w00t:

Er det en Browning M2 .50cal? bildet var evig heftig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...