Redaksjonen. Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 – Vi prøver å finne ut hva som har skjedd.DNBs nettbank har trøbbel igjen Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 "Vi prøver å finne ut hva som har skjedd" Kudos! 2 Lenke til kommentar
GOAXT8WU Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 "Vi prøver å finne ut hva som har skjedd" Kudos! "Prøver" Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Hvorfor legger ikke DNB bank ned driften til andre? Selv skandiabanken eller nordea er langt bedre bank. Eneste marked som kan overleve er DNB eiendom. Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Skandiabanken får en ny kunde i dag. Nok en gang kødder DNB når det nærmer seg 20. og frist for betaling av regninger. Kan ikke betale tidligere heller siden jeg ikke får penger før. Mer enn 40 år med samme konto spiller ingen rolle, problemet må fjernes. Det vil altså si DNB. 1 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Er vel ikke lenge før det sparkes noen, for å gi inntrykk av at "nå tar vi tak, alt skal bli så mye bedre" - Uten at jeg helt tror at det vil hjelpe.. Kan ikke betale tidligere heller siden jeg ikke får penger før. . ? Kan du ikke bare legge inn regningene så fort du får dem, med forfall frem i i tid, eventuelt avtalegiro? Er ikke uenig i at systemene må ha bedre oppetid enn de har nå men det et jo ting man kan gjøre selv (utover å bytte bank) for å sikre seg. Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Er vel ikke lenge før det sparkes noen, for å gi inntrykk av at "nå tar vi tak, alt skal bli så mye bedre" - Uten at jeg helt tror at det vil hjelpe.. Kan ikke betale tidligere heller siden jeg ikke får penger før. .? Kan du ikke bare legge inn regningene så fort du får dem, med forfall frem i i tid, eventuelt avtalegiro? Er ikke uenig i at systemene må ha bedre oppetid enn de har nå men det et jo ting man kan gjøre selv (utover å bytte bank) for å sikre seg. Penger inn 18., ut 20. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Som sagt, så kan du legge inn regningene uten at du har penger, sånn at de trekkes den 20. Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Slik at den blir betalt også når pengene ikke kommer til tiden? Jeg er ikke dum. Jeg er derimot avhengig av at nettbanken fungerer når den skal. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Hvorfor legger ikke DNB bank ned driften til andre? Er det ikke akkurat det de har gjort? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Slik at den blir betalt også når pengene ikke kommer til tiden? Hvis du ikke har penger den 20., får du ikke betalt regninger som går ut da hverken på den ene eller andre måten. Men at nettbanken er nede så ofte, er selvsagt for dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Hvem er egentlig ansvarlig hvis regninger som er lagt inn på forhånd, ikke blir betalt på rett dato? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 "Vi prøver å finne ut hva som har skjedd" Kudos! Dessverre er feilmeldingene på indisk! 1 Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Jeg digger DNB, de sørger for at man enkelt kan argumentere mot outsourcing med en eneste TBF... 1 Lenke til kommentar
<generisk_navn> Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Hvem er egentlig ansvarlig hvis regninger som er lagt inn på forhånd, ikke blir betalt på rett dato? Det vil vel trolig være banken om det er dekning på konto på forfallsdagen. Om det ikke er dekning er det kunden som er ansvarlig. Ellers er det slik at det ikke er nettbanken eller portalen om man vil som står for betalingene. Det er det baksystemene som gjør, og de påvirkes ikke av at man ikke får logget seg på nettbanken. Regninger lagt inn på forfall betales på forfall om det er dekning på konto. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Hvem er egentlig ansvarlig hvis regninger som er lagt inn på forhånd, ikke blir betalt på rett dato? Ingen... Hvis du betaler 3 dager forseint er det ingenting som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå