goodtimez Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Hei! Vi har oprettet en AS og ønsker å selge matprodukter til butikker. Vi må lage en kontrakt hvor det skal nevnes alle detaljer, finner det noe mal for sånt? Vi prøver oss med firma og det hele for første gangen, så mye å sette seg inni Tusen takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Hvis dere er helt ferske og trenger kunnskap så må jeg spørre; Er dere godkjent for matproduksjon av mattilsynet? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Sannsynligvis har butikkene dere skal selge til standard innkjøpsbetingelser, og vil ikke akseptere deres kontrakt. Hvis dere faktisk trenger en slik kontrakt, så finnes det etter min erfaring ikke spesielt gode innkjøpsbetingelser åpent tilgjengelig, annet enn for enkelte spesifikke sektorer. For denne typen produkter kjenner jeg ikke til noen som ville passe. Endret 19. april 2017 av Herr Brun Lenke til kommentar
goodtimez Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Hvis dere er helt ferske og trenger kunnskap så må jeg spørre; Er dere godkjent for matproduksjon av mattilsynet? Nei det er vi ikke, vi ønsker å begynne med frukt som vi må importere. Vi fikk beskjed av mattilsynet å registrere oss som importører noe vi har gjort.... Lenke til kommentar
goodtimez Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Sannsynligvis har butikkene dere skal selge til standard innkjøpsbetingelser, og vil ikke akseptere deres kontrakt. Hvis dere faktisk trenger en slik kontrakt, så finnes det etter min erfaring ikke spesielt gode innkjøpsbetingelser åpent tilgjengelig, annet enn for enkelte spesifikke sektorer. For denne typen produkter kjenner jeg ikke til noen som ville passe. Det kunne kanskje vært enda bedre, så lenge vi blir enige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå