Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Kontrakt for salg av produkter til butikker

goodtimez

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har oprettet en AS og ønsker å selge matprodukter til butikker.

Vi må lage en kontrakt hvor det skal nevnes alle detaljer, finner det noe mal for sånt?

Vi prøver oss med firma og det hele for første gangen, så mye å sette seg inni :)

Tusen takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannsynligvis har butikkene dere skal selge til standard innkjøpsbetingelser, og vil ikke akseptere deres kontrakt.

Hvis dere faktisk trenger en slik kontrakt, så finnes det etter min erfaring ikke spesielt gode innkjøpsbetingelser åpent tilgjengelig, annet enn for enkelte spesifikke sektorer. For denne typen produkter kjenner jeg ikke til noen som ville passe.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Hvis dere er helt ferske og trenger kunnskap så må jeg spørre; Er dere godkjent for matproduksjon av mattilsynet?

Nei det er vi ikke, vi ønsker å begynne med frukt som vi må importere. Vi fikk beskjed av mattilsynet å registrere oss som importører

noe vi har gjort....

Lenke til kommentar

Sannsynligvis har butikkene dere skal selge til standard innkjøpsbetingelser, og vil ikke akseptere deres kontrakt.

Hvis dere faktisk trenger en slik kontrakt, så finnes det etter min erfaring ikke spesielt gode innkjøpsbetingelser åpent tilgjengelig, annet enn for enkelte spesifikke sektorer. For denne typen produkter kjenner jeg ikke til noen som ville passe.

Det kunne kanskje vært enda bedre, så lenge vi blir enige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...