Anonymeanonym Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Hei..har vert sammen med kjæresten min i over en måned nå..syns vi har det veldig fint å han sier ofte hvor mye han elsker meg og at ting har forandret seg til det bedre etter vi ble samen, og at han sikkert ikke hadde vert her uten meg. Han har altså litt problemer. Uansett i det siste så har han begynnt å oppføre seg litt merkelig, likosm vi hadde ilag avtalt å gå på et arrangement sammen, men i siste liten så begynnte han å snakke om at han sikkert ikke kom til å vere så mye sammen med meg der. Siden han skulle gå rundt å bi kjennt med nye folk. Jeg spurte han om d hadde vert et problem om jeg også var med på det. Da sa han bare at jeg sikker hadde blitt sjalu når han dansa med andre jenter uansett..så prøvde eg å si til han at det er helt greit for meg om han danser med andre jenter så lenge han ikke kliner med dem. Da sa han at viss han var ute etter det så hadde han slått opp med meg og blitt player di lenge siden... men eg føler ikke lenger at han setter like stor pris på meg...me ligger fortsatt ofte i senga å koser oss ilag da føler eg alt er fint, men sånn likevel så er han bare annerledes og kommer ofte me kødd til meg som egentlig er litt offensive...hvordan tenker han egentlig om meg? Er alle gutter sånn? Er veldig vanskelig å fårstå meg på han alltid, prøver å snakke me han men føler bare at jeg maser... Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 (endret) Hvis oppførselen hans gir deg en dårlig følelse så gå nå som dere så vidt har blitt sammen. Jo lenger tid det går, jo hardere blir det. Stol på magefølelsen før det går for langt. Min erfaring. Dessuten så tipper jeg at dere ikke er så veldig gammle så jeg synes ikke du skal ta det så veldig tungt uansett. Og svaret på om alle gutter er sånn, er selvfølgelig Nei! Endret 18. april 2017 av mr.wolf 3 Lenke til kommentar
Anonymeanonym Skrevet 18. april 2017 Forfatter Del Skrevet 18. april 2017 Men magefølelsen min er jo absolutt ikke å jøre det slutt... etter det han har fortalt tidligere så tror eg ikke noen av oss hadde taklet det veldig bra, men Idk, er det ikke mulig at det blir bedre for alt er ikke et problem...som regel har vi det jo fint sammen Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Hvis du har en god magefølelse så er det sikkert ikke så ille heller Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg kødder med frøkena mi at vi har ei eneforsørger som nabo, at om det blir gale så flytter jeg inn til henne Han er vel litt glad i å flørte litt, sjekke om han fremdeles har skills.. Så sant han ikke gjør noe er det innafor i ett nytt forhold synest jeg Det at han ikke setter så stor pris på deg som først kommer vel at han kanskje ikke har så mye fancy kjemikalier som hjernen produserer som skaper forelskelse, det avtar som regel etterhvert Så det er jo å forvente i alle forhold, man blir stormforelsket og gjør alt.. Så dabber det av og man er i ett parforhold med massevis av utfordringer å løse... Lenke til kommentar
Anonymeanonym Skrevet 18. april 2017 Forfatter Del Skrevet 18. april 2017 Joda er vel bare mine kjemikalier som enda er der like mye, men takk??Hjalp å høre fra en fyr:), instillt på at dette skal løses...for tross alt så elsker jeg han jo Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg vil si at det er en litt umoden oppførsel. En -voksen- mann hadde ikke oppført seg sånn.. danse med andre jenter, det skal være unødvendig hvis man virkelig er forelsket. Og hvis du godtar sånn oppførsel, så tenker han at dét er greit, og da er veien kort til andre skuffelser. Du må bestemme deg for om du vil godta sånn "kødd" gjennom hele voksenlivet. Hvis dét gjør deg usikker, så er det kanskje ikke noe du vil ha med deg hele livet. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Uansett i det siste så har han begynnt å oppføre seg litt merkelig, likosm vi hadde ilag avtalt å gå på et arrangement sammen, men i siste liten så begynnte han å snakke om at han sikkert ikke kom til å vere så mye sammen med meg der. Siden han skulle gå rundt å bi kjennt med nye folk. Jeg spurte han om d hadde vert et problem om jeg også var med på det. Da sa han bare at jeg sikker hadde blitt sjalu når han dansa med andre jenter uansett.. Dere har vært sammen i litt over en måned og han vil heller treffe og bli kjent med nye folk?? Hva med heller å danne gode minner med kjæresten sin? Hvorfor skal han danse med andre jenter vis du er med? Hadde vært annerledes om dere hadde vært par år sammen men når dere er såpass nytt par er det veldig merkelig, finn ut hvor dere står hen, blir du utnytta? Kjenner til noen som bare er med damer for å få sex, unyttet i et helt år.. viste at han skulle slå opp etterhvert mens hun så en framtid sammen.. "jeg er bare med hun for å ha sex, hun vet ikke det" Det er rimlig ræva, synd på de damene! Håper du finner ut av det! Anonymous poster hash: 34f43...c4d 3 Lenke til kommentar
Anonymeanonym Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Veldig godt poeng..eg vett ikke hvorfor han er sånn, men tror ikke det er for å utnytte meg. Vi har ikke hatt sex enda. Og han er Ok med at vi går rolig frem på det området...vet ikke hvordan jeg skal finne ut hvor jeg står, har allerede prøvd å snakket me han om dette 2-3 ganger er redd at det blir for masete om jeg gjør det igjenn? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Tenk langsiktig. Vil du være sammen med én som synes du "maser" for mye når du spør om fremtiden, og å bli beroliget? Tenk om han holder på sånn i 10 år fremover? Da vil du være et nervevrak. Lukter motstridende verdier. Du må fortsette å spørre og prate med han helt til du er 100% trygg på han. Dette med at han skal ha frihet til å danse med andre jenter er for meg et temmelig stort rødt lys. Det er -kun- du som skal ha oppmerksomheten, og han skal tydelig vise at det er kun du som betyr noe for han, sett fra et forholdsperspektiv. Endret 19. april 2017 av Taurean 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 for tross alt så elsker jeg han jo Elsker er en sterk følelse. Oppførselen hans viser at følelsen ikke er gjensidig. 1 Lenke til kommentar
Anonymeanonym Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Så det er alt så helt unormalt at han vil vere med andre, og å danse me jentevenner? Eller kan det være en mulighet for at han bare ikke vil henge med meg hele tiden, men fortsatt har di samme følelsene for meg? Skal prøve å snakke med han igjen skikkelig denne gangen...har ikke lyst å avslutte det Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Ehm - hvis "dans" menes med å gå på danseskole, så har jeg kanskje misforstått litt ^^Jeg vil si det -er- unormalt å ville være med andre av det tiltrukkede kjønn når man nettopp starter et forhold med noen. Da vil man helst være sammen med den utvalgte, ikke med andre. De tankene burde ikke være der en gang. Virker mest for meg som at han er i "utvelgelsesprosessen" enda, ikke har bestemt seg helt.Røde flagg for meg:- At han krever å få lov til å danse på byen med andre jenter.- At du er så usikker på hva han føler for deg. - "vi hadde ilag avtalt å gå på et arrangement sammen, men i siste liten så begynnte han å snakke om at han sikkert ikke kom til å vere så mye sammen med meg der. Siden han skulle gå rundt å bi kjennt med nye folk. Jeg spurte han om d hadde vert et problem om jeg også var med på det. Da sa han bare at jeg sikker hadde blitt sjalu når han dansa med andre jenter uansett." Jeg vil gjerne at det skal fungere, siden du vil. Så det eneste rådet som er gyldig for meg å gi her, er at du prater og "maser" ^^ helt til du føler deg trygg på hans motiver. Skape et tillitsbånd, og det tillitsbåndet er det du som bestemmer vilkårene for. 1 Lenke til kommentar
Anonymeanonym Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Ehm - hvis "dans" menes med å gå på danseskole, så har jeg kanskje misforstått litt ^^ Jeg vil si det -er- unormalt å ville være med andre av det tiltrukkede kjønn når man nettopp starter et forhold med noen. Da vil man helst være sammen med den utvalgte, ikke med andre. De tankene burde ikke være der en gang. Virker mest for meg som at han er i "utvelgelsesprosessen" enda, ikke har bestemt seg helt. Røde flagg for meg: - At han krever å få lov til å danse på byen med andre jenter. - At du er så usikker på hva han føler for deg. - "vi hadde ilag avtalt å gå på et arrangement sammen, men i siste liten så begynnte han å snakke om at han sikkert ikke kom til å vere så mye sammen med meg der. Siden han skulle gå rundt å bi kjennt med nye folk. Jeg spurte han om d hadde vert et problem om jeg også var med på det. Da sa han bare at jeg sikker hadde blitt sjalu når han dansa med andre jenter uansett." Jeg vil gjerne at det skal fungere, siden du vil. Så det eneste rådet som er gyldig for meg å gi her, er at du prater og "maser" ^^ helt til du føler deg trygg på hans motiver. Skape et tillitsbånd, og det tillitsbåndet er det du som bestemmer vilkårene for. Endret 19. april 2017 av Anonymeanonym Lenke til kommentar
Anonymeanonym Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Neida su har ikke misforstått er ikke danseskole men sånn party arrangement greier...tusen takk for alle råd å sånn skal virkelig prøve å snakke mer med han om det... 1 Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Lenke til kommentar
Anonymeanonym Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Lenke til kommentar
Anonymeanonym Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 15,..så da sier du sikker at siden vi er unge så kommer vi ikke til å vare lengre en 3 måneder uansett hvordan det hadde vert slik som andre sier...men er faktisk mange i voksen alder som ble sammen på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Så det er alt så helt unormalt at han vil vere med andre, og å danse me jentevenner? Eller kan det være en mulighet for at han bare ikke vil henge med meg hele tiden, men fortsatt har di samme følelsene for meg? Skal prøve å snakke med han igjen skikkelig denne gangen...har ikke lyst å avslutte det Danse med jentevenner og det du beskriver er to forskjellige ting. Han vil løpe rundt, bli venner med nye folk og danse med jenter skrev du, ikke danse med venninner. 15,..så da sier du sikker at siden vi er unge så kommer vi ikke til å vare lengre en 3 måneder uansett hvordan det hadde vert slik som andre sier...men er faktisk mange i voksen alder som ble sammen på ungdomsskolen. Dere er unge og mange unge har en "innkjøringsfase", men det tilsier ikke at forhold mellom to unge ikke varer livet ut. I denne sammenhengen og i forhold til det du beskriver så er det irrelevant. Jeg trodde dere kanskje var i 20-årene. 1 Lenke til kommentar
Anonymeanonym Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Innkjøringsfase? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå