newbiebe Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg har en helt vanlig laptop, ikke gaming laptop. Er noob når det kommer til pc, kan ikke så mye om det. PC'en kjører Sims 4, GTA San andreas og Sleeping dogs helt greit. Merker ikke noe galt med spillene. De kan krasje etter flere timer, pc'en blir ganske varm. Vet ikke om det er fordi de er for tunge og presser pc'en eller om det er viften som er litt skitten Jeg kan spille i 10 timer så krasjer pc'en en gang. Ellers så er det ikke noen problemer å spille disse tre. Har sjekket opp disse tre på "Can I run it". Sleeping dogs får jeg bare rødt på. "Sorry, your computer does not meet the minimum specifications required to run this product. Please review the details below for more information." det står det om sleeping dogs.Sims 4 har jeg minimum, men ikke det som er anbefalt. GTA San Andreas er det et spørsmålstegn bare. Gult under Os "Minimum: Windows 2000/XP only You Have: Microsoft Windows 10 (build 14393), 64-bit" Jeg prøvde GTA 5 en gang, men det ble hakkete og umulig å spille. Selv på lavest hastighet, den tåler ikke pc'en min. Var et helsikkes styr å få pengene tilbake fra steam. Men, tror dere GTA IV funker?Jeg tenker siden Sleeping Dogs er nyere, fra 2012, sims 4 er fra 2014-2017 og GTA IV er jo fra 2008...Jeg får opp bare rødt på GTA IV på can I run it. På minimum så er det video card. Jeg har 128 MB, den krever 256 MB.Står også "Minimum: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+ You Have: Intel® HD Graphics Family" På recommended så er det dette:Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz You Have: Intel® Core i7-4510U CPU @ 2.00GHz Tror du at pc'en min tåler GTA IV? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 HD Graphic er intigrert styr som egentlig ikke er noen skikkelig grafikkkort... Du har null mulighet til å spille noe slikt.. Kanskje hatt en mulighet med AMD sine APU intigrerte løsninger.. Men strengt tatt bør du ha dedikert skjermkort til slike spill... Lenke til kommentar
newbiebe Skrevet 18. april 2017 Forfatter Del Skrevet 18. april 2017 Men hvorfor kan jeg da spille GTA, Sleeping dogs og Sims 4 uten problemer? Ingen hakking, grafikken er normal.... Hvis jeg sammenligner GTA eller sleepings dogs med et annet.. hvis spesifikasjonene og merknadene på mangel på pc, på "Can I run it" er det samme. Kan jeg da være sikker på at jeg klarer å spille det spillet, siden pc'en tålte GTA eller Sleeping dogs? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 (endret) Men hvorfor kan jeg da spille GTA, Sleeping dogs og Sims 4 uten problemer? Ingen hakking, grafikken er normal.... Hvis jeg sammenligner GTA eller sleepings dogs med et annet.. hvis spesifikasjonene og merknadene på mangel på pc, på "Can I run it" er det samme. Kan jeg da være sikker på at jeg klarer å spille det spillet, siden pc'en tålte GTA eller Sleeping dogs? Krever ekstremt mye mer minne, eller en raskere hardisk.. Tipper du spiller på noe av minimum av grafikkkravene nå, som gjør at det flyter ok... Men ettersom spillene blir mer grafiske er det langt mer data som skal prosseseres, så flaskehalsen din om du kjører all grafikk på minimum er trolig minne og lesehastighet fra Hardisk... Er vel også mulighet for at de har endret til en tyngere grafikkmotor, for å gi bedre grafikk for de som har dette.. Husk at spill har gått fra å være 1-2GB for noen år siden til å bli 50+GB nå... Det krever ekstrem mye ytelse på minne og hardisk.. Endret 18. april 2017 av Krozmar Lenke til kommentar
newbiebe Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Tror dere denne pc'en er OK til lett spilling? https://www.komplett.no/product/897221/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/alle-baerbare-pc-er/asus-x556ur-156-fhd-matt#Tror dere Saint Row 2 og 3, GTA IV og kanskje også V kan spilles på denne? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Geforce 930MX vil også være søplete til spilling. Kaanskje et lite hakk bedre enn det du allerede har, og kaaanskje akkurat nok til at spillet i det hele tatt vil kjøre, men det vil neppe gi deg en spesielt god gamingopplevelse. Noe særlig dårligere enn denne bør du ikke vurdere hvis formålet er spill. Men det beste alternativet til gaming om du ikke skal dra den mye med deg rundt omkring er selvsagt stasjonær PC. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 940m og 930mx er vel ganske like, og jeg har testet 940m med: R6 siege, Wildlands, Escape From Tarkov, BF3-4 og div andre spill. Du kan spille på low i 720p. Det er litt kjipt Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Spill Half Life 1, 2, Max Payne 1, 2, SNES9x, Nestopia til du eventuelt har råd til bedre utstyr. Om du absolutt har lyst å spille GTA4, kjøp deg en brukt Xbox 360 på finn.no Lenke til kommentar
newbiebe Skrevet 21. april 2017 Forfatter Del Skrevet 21. april 2017 Spill Half Life 1, 2, Max Payne 1, 2, SNES9x, Nestopia til du eventuelt har råd til bedre utstyr. Om du absolutt har lyst å spille GTA4, kjøp deg en brukt Xbox 360 på finn.no skal prøve max payne og tomb rider senere. Saint Row 2 funker, men det var et dårlig spill GTA IV funket, men var dårlig spill. Vet ikke om det var på grunn av pc'en eller ei. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 GTA IV er ræva optimalisert både på konsoll og PC. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Tror dere denne pc'en er OK til lett spilling? https://www.komplett.no/product/897221/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/alle-baerbare-pc-er/asus-x556ur-156-fhd-matt# Tror dere Saint Row 2 og 3, GTA IV og kanskje også V kan spilles på denne? må det være laptop? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Tror dere denne pc'en er OK til lett spilling? https://www.komplett.no/product/897221/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/alle-baerbare-pc-er/asus-x556ur-156-fhd-matt# Tror dere Saint Row 2 og 3, GTA IV og kanskje også V kan spilles på denne? Jeg har akkurat samme pc, bare att med ssd disk istedet( den kostet 5555,- med 512gb ssd = mye bedre pris imo) Den greier fint å kjøre wow og overwatch med bra flyt, og er veldig stillegående (noe som var viktig for meg). Med det sagt så er det ingen ren gamerpc, om den kun skal brukes til det ville jeg kanskje kjøpt noe annet. Edit: Can you run it sier at GTA V skulle fint kunne spilles på minimum Endret 21. april 2017 av daruu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå