Redaksjonen. Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Må etablere avansert ladenettverk i USA – til konkurrentenes frustrasjon.Slik blir Volkswagens tvangsutbygging av elbilladere Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Her er det noen advokater hos VW som har gjort seg fortjent til en måneds ferie med full lønn på valgfritt sted dekket av arbeidsgiver... Endret 19. april 2017 av Carpe Dam 3 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Å få gjort om 'bot' til 'investering' er ganske snedig ja.. Samtidig så ser jeg ikke at de eksisterende ladeaktørene har så mye å være sure over. Dette vil gjøre det lettere å bruke elbil i statene, noe som i sin tur vil gi flere kunder også til de eksisterende ladeaktørene.. Lenke til kommentar
willyka Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 tilbake skrives i ett ord. Lenke til kommentar
KWPHWF43 Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 tilbake skrives i ett ord. Du glemte stor bokstav i "tilbake", altså slik: "Tilbake". Lenke til kommentar
willyka Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 He he, du har jo rett. Grunnen er at "tilbake" var inne i setningen og skrevet med liten forbokstav. Imidlertid angrer jeg allerede på at jeg kom med bemerkningen da det tar fokus vekk fra innholdet i artikkelen. Sorry :-) 3 Lenke til kommentar
Bernt2 Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Tja, andre aktører har vel også, uansett, muligheten til å bygge ut ladere?? Eller blir disse nektet å bygge ut, så VW får "sonet" dommen?? Lenke til kommentar
0AAVKDA1 Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Usikker om VW med dette har skutt diesel eller gullfuglen, men dersom de benytter annledningen som her byr seg, kan de ende opp med å kapre anseelige prosenter av det kommende Amerikanske elbilmarkedet! Aldri så vondt at det ikke er godt for noe! Lenke til kommentar
J-Å Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) . Endret 6. februar 2018 av J-Å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå