tommyb Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Er jeg langt unna dersom jeg antar at dette er de dårligste tallene for telefon med Windows-variant siden... noensinne? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Mon tro hvor mye det påvirket Microsoft, det at Intel i 2016 valgte å skrinlegge den eksisterende satsningen på prosessorer for mobiler? Man kan jo tenke seg at Microsoft hadde lagt en del egg i den kurven som det sto Intel x86 for mobile enheter og at når da Intel skrinla sin satsning, ble MSFT nødt til å skifte strategi? "Moorhead revealed that Intel would be radically changing their smartphone SoC plans, canceling their forthcoming Broxton and SoFIA products and in practice leaving the smartphone market for at least the time being." Kilde: http://www.anandtech.com/show/10288/intel-broxton-sofia-smartphone-socs-cancelled Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Jeg tror det betyr akkurat den modell-tørken vi ser nå. Hintene var i retning Surface-mobil men Intel leverte aldri hardwaren. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 "In other news: Microsoft sells smartphones without even trying." Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 (endret) Nah. Det der et ikke salg. Edit: "er" ikke salg. Endret 2. mai 2017 av Audun_K Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Hvilken språk du snakke nå? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Du forsto. .. av post #60 at Microsoft hadde solgt telefoner for $5 mill. Men nå sier du at det ikke er salg? WTF? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Det er selvsagt salg i ren formell forstand, men det er en ren avrundingsfeil i det store bildet. Antar det er snakk om etterfylling i gamle avtaler og ikke nysalg. Tipper MS skulle ønske tallet var null heller enn 5m. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Jeg tar gjerne på meg byrden med å inntektsføre det beløpet i deres sted ... Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Du er ikke et av verdens største selskaper, det er forskjellen. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Nei, det kan så være, men $5M ville vært et steg i riktig retning, i hvert fall. Samma det, det er Viking Lotto-trekning i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg