Gå til innhold

Snart Jul Igjen...

Anbefalte innlegg

Ja, da nærmer julen seg igjen folkens og igjen skal d skrives ønskelister i alle hjem. Men årets blir nesten tom, da jeg ikke finner noen gode spill å dra ut fra papiret til jul.... Vurderte Blietzkrieg, men det var et litt tregt spill.

Hva ønsker vi oss i år da? :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ønsket meg DVD+- brenner, men den kjøpte dama mi til meg allerede (Jepp det fins faktisk snille jenter, hvis du leter godt hehe - Eller gir dem den komplette gammel PCen din på 2ghz med alt som trengs)

Ønsket meg parabol, men det har jeg allerede kjøpt og montert.

Må vel finne på noe annet, hmm ny mus kanskje (Til PCen) Sånn MS 4.0 er det ikke det den heter tro? Optisk sak, ganske ny som har ledning. Koster vel ikke all verden så kanskje slenge på noen titalls DVD-R(W) Plater.

Har faktisk ikke særlig lang ønskeliste, for jeg finner ofte det jeg er ute etter på tilbud, kjekkt å få ting billigere selv om jeg ikke er sparsommelig i det hele tatt.

Lenke til kommentar

I år ønsker jeg meg en hel haug med forskjellige bøker, stort sett fantasy, og en hel haug med filmer. Bortsett fra det har jeg skrevet opp noen spill, blant annet Star Wars: Knights of the Old Republic og Syberia, tar jeg ikke feil.

Æsj, jeg tenker alt for mye på bøker, filmer og spill. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...