RatmFan Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ja, da nærmer julen seg igjen folkens og igjen skal d skrives ønskelister i alle hjem. Men årets blir nesten tom, da jeg ikke finner noen gode spill å dra ut fra papiret til jul.... Vurderte Blietzkrieg, men det var et litt tregt spill. Hva ønsker vi oss i år da? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ønsker meg et nytt grafikkort jeg... Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ønsket meg DVD+- brenner, men den kjøpte dama mi til meg allerede (Jepp det fins faktisk snille jenter, hvis du leter godt hehe - Eller gir dem den komplette gammel PCen din på 2ghz med alt som trengs) Ønsket meg parabol, men det har jeg allerede kjøpt og montert. Må vel finne på noe annet, hmm ny mus kanskje (Til PCen) Sånn MS 4.0 er det ikke det den heter tro? Optisk sak, ganske ny som har ledning. Koster vel ikke all verden så kanskje slenge på noen titalls DVD-R(W) Plater. Har faktisk ikke særlig lang ønskeliste, for jeg finner ofte det jeg er ute etter på tilbud, kjekkt å få ting billigere selv om jeg ikke er sparsommelig i det hele tatt. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 I år ønsker jeg meg en hel haug med forskjellige bøker, stort sett fantasy, og en hel haug med filmer. Bortsett fra det har jeg skrevet opp noen spill, blant annet Star Wars: Knights of the Old Republic og Syberia, tar jeg ikke feil. Æsj, jeg tenker alt for mye på bøker, filmer og spill. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ny Pc.. ALT må skiftes... Men siden denne Tråden er på Gamer sitt forum anntar jeg du lurer på spill... Addon til Gothic 2!!!! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Siden jeg er skikkelig WWII buff ønsker jeg meg denne: The World At War Men ellers, nytt Burton snowboard og NWN: Hordes of the Underdark. Hell yeah! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 120 GB disk, headsett, wc3 frozen trone (aner ikke hvordan jeg skriver det =P) Ehm.. To tårn extended versjon, futurama sesong 3 og.. Ja.. Dadd wass dadd (Som de sier i The Julekalender) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ønsker meg: * Nokia 6600. * Høytallere, logitech z-680 * Penger * ++++++++ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Skulle ønske HL2 kom før jul! Tenk på alle pengene de kunne tjent på å IKKE misste julesalget. Spillet må jo være ferdig nok til å bli sluppet ut, egentlig skulle det komme for lenge siden. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Masse DVDer, noen få XboX spill, noen bøker, tja.... hvem vet? Lenke til kommentar
Zhor Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 P900, Athlon64 og Gabriel Knight 4... Ja ja det er nu lov å drømme Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Snille barn og fred på jord hadde heller ikke vært helt dumt Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Snille barn og fred på jord hadde heller ikke vært helt dumt Tror jeg og skal ønske meg det Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kotor, Radeon 9800 pro, Snop , Penger, Ikke sokker....... Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 En cockpit til fs2004. 3 prosjektorer til grafikkortet mitt så jeg får ett 8-10 meter bredt spillefelt i widescreen. To 21" til. Live For Speed S2 Trans Am mod til NR2003 fra http://www.prosjectwildfire.com (gratis) Kjøretøy til SWG. (Dette kommer nå) Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 En cockpit til fs2004. 3 prosjektorer til grafikkortet mitt så jeg får ett 8-10 meter bredt spillefelt i widescreen. To 21" til. Live For Speed S2 Trans Am mod til NR2003 fra http://www.prosjectwildfire.com (gratis) Kjøretøy til SWG. (Dette kommer nå) Har litt å fylle på ønskelisten der Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Snille barn og fred på jord hadde heller ikke vært helt dumt Tror jeg og skal ønske meg det Verden hadde vært kjedelig om alle barn hadde vært snille. Huff, får en forferdelig tanke. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 I år ønsker jeg meg ny tv. Har ikke mye plass på rommet så jeg får nok en liten tv *nytt grafikk kort (blir av bursdagspenga mine siden jeg har bursdag den 23/12) *Plakat med "bambi" på.. *Nye boxershortser.. *Og tilbringe mye tid med Siljemin Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 vell... raptor disk mye pæng årsabbonement på pondus pondus-boka hat-trick futurama og simpsons dvd'er øh... fred på jord? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg ønsker meg DVD-spiller, LotR EE (begge) og SELVFØLGELIG ullsokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå