Arodem Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Samtidig har nettauksjonprisene skutt i været.Nintendo stopper salget av Nintendo Classic Mini i Amerika og Japan Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Merkelig at de slutter å selge noe som selger. Er det for å få oss til å kjøpe Switch? Kjenner ikke på kroppen og i sinnet at det hjelper. 3 Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Jaja.. får bygge min egen med en rasp pi da. Classic var det eneste nintendo produktet jeg hadde interesse for. 2 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Ville tviholdt på konsollen hvis noen har klart å anskaffe. Verdien på denne kommer til å stige meget kraftig framover. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Makes no sense Joda. Virtual console. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Makes no sense Men det viser kanskje i det minste at det hadde vært lurt å være litt mindre bråkjekk og ufin mot folk som poengterte at dette kanskje var noe nintendo gjorde med vilje? At det faktisk er en mulighet for at det er tilfellet? AtW 3 Lenke til kommentar
Houdini Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg var faktisk veldig heldig i går, ved en tilfeldighet oppdaget jeg at de hadde noen på lager på proshop.no. De kostet riktignok 1290 men det er mye billigere enn på finn og Ebay. Sjekket i dag og nå er de utsolgt. Men det er en merkelig strategi fra Nintendo å stoppe salget, de kunne omså økt prisen med 10-20$ og sikkert solgt mange fler. Skulle gjerne likt å vite hva de tenker på. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg var faktisk veldig heldig i går, ved en tilfeldighet oppdaget jeg at de hadde noen på lager på proshop.no. De kostet riktignok 1290 men det er mye billigere enn på finn og Ebay. Sjekket i dag og nå er de utsolgt. Men det er en merkelig strategi fra Nintendo å stoppe salget, de kunne omså økt prisen med 10-20$ og sikkert solgt mange fler. Skulle gjerne likt å vite hva de tenker på. Jeg tipper de kjører med sin vante teknikk, begrenset tilgang for å øke etterspørsel generelt, som nevnt i en annen tråd, jeg var nylig på et konsollmuseum, der det ble skrevet om hvordan nintendo brukte denne taktikken på NES, og de har brukt den mange ganger siden. Så det er vel ikke så ekstremt usannsynlig at de har brukt den nå også. AtW Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Mtp Virtual Console Er på tur inn på switch og prisene der har ligget på rundt USD 4.99 tidligere så skjønner jeg at Nintendo kutter ut nes mini. Den er jo et "røverkjøp" sammenliknet med prisene på VC spill på WiiU. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Dette er bare merkelig. Eneste gode grunnen til å slutte er hvis de gikk i null, eller evt. tapte penger på å selge denne. Men det tviler jeg sterkt på. Hva slags forretningsdrift er det, å slutte å produsere noe som man tjener penger på? Skikkelig merkelig. Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Rett før påske oppdaget jeg at Gamespot på Storo hadde fått inn 7 stykk, så klarte å kjøpe en i butikken da jeg innså det anntakelig var første og siste gang jeg ville ha mulighet til det. Veldig fornøyd med kjøpet selv om det er en bilde-delay via HDMI som gjør at spillene er bittelitt mer laggy enn de var på originale consollen koblet opp mot en CRT skjerm. Jeg anntar de sluttet salget fordi dette bare skulle være en artig liten leke å selge til jul da de ikke fikk Switch ut på markedet i tide. De vil nok MYE heller at folk kjøper disse spillene om og om igjen via sky-løsningene deres på nye consoller i stedet for å ha dem permanent. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Mtp Virtual Console Er på tur inn på switch og prisene der har ligget på rundt USD 4.99 tidligere så skjønner jeg at Nintendo kutter ut nes mini. Den er jo et "røverkjøp" sammenliknet med prisene på VC spill på WiiU. Ja dette er vel kanskje grunnen. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg var faktisk veldig heldig i går, ved en tilfeldighet oppdaget jeg at de hadde noen på lager på proshop.no. De kostet riktignok 1290 men det er mye billigere enn på finn og Ebay. Sjekket i dag og nå er de utsolgt. Men det er en merkelig strategi fra Nintendo å stoppe salget, de kunne omså økt prisen med 10-20$ og sikkert solgt mange fler. Skulle gjerne likt å vite hva de tenker på. Har hatt dem siden før påske der, men selv var jeg ikke akkurat begeistret for den til den prisen, men kanskje du kan tjene en slant på den. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Makes no sense Men det viser kanskje i det minste at det hadde vært lurt å være litt mindre bråkjekk og ufin mot folk som poengterte at dette kanskje var noe nintendo gjorde med vilje? At det faktisk er en mulighet for at det er tilfellet? AtW Hvem er bråkjekk? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Et fint og tidsbegrenset samlerobjekt. Ser ikke helt krisen med at den ikke lenger er i salg/produksjon, så fremt man ikke er en veldig dedikert fan som ønsker å eie alt Nintendo har produsert. Den har jo ikke en unik funksjon eller spill som man ikke lett kan emulere på omtrent alt som finnes av underholdningsbokser. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Makes no sense Men det viser kanskje i det minste at det hadde vært lurt å være litt mindre bråkjekk og ufin mot folk som poengterte at dette kanskje var noe nintendo gjorde med vilje? At det faktisk er en mulighet for at det er tilfellet? AtW Hvem er bråkjekk? Du, bare gå tilbake i tidligere tråder om emnet, du har ikke akkurat gått stille i dørene. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Dette er bare merkelig. Eneste gode grunnen til å slutte er hvis de gikk i null, eller evt. tapte penger på å selge denne. Men det tviler jeg sterkt på. Hva slags forretningsdrift er det, å slutte å produsere noe som man tjener penger på? Skikkelig merkelig. http://talenalexander.com/industry-news/limited-edition/ AtW Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Regner med at Nintendo sitter på flere millioner maskiner som de nå selger til blodpris direkte på ebay. Hvorfor selge maskiner til 900kr i butikk hvor butikkene tar en del av kaka når Nintendo kan selge de til 3000 på ebay og ta hele profitten selv. NNWO (New Nintendo World Order) Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg håper mest på SNES utgaven av denne jeg da, og kanskje en PS One variant også. Castlevania Symphony of the Night på konsoll, aaah... da skal det drikkes Urge (gamerjuice) med ungene i huset ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå