norsemanGrey Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Er det noen her som har noe erfaring med oppsett av webside for salg av abonnements-produkter? Er på utkikk etter en løsning med en landings-platform (Instapage e.l.) med integrert registrering / login og checkout for det som foreløpig skal være salg av et abonnement på ett fysisk produkt. Dvs. ikke en full nettbutikk, men rett og slett kjøp av et (og senere kanskje flere) abonnement, men en integrert betalings-løsning som kan håndtere jevnlig fakturering for abonnementet (Klarna, PayEx e.l.). Brukeren må kunne registrere seg før kjøp slik at vi får lagret opplysninger om adresse osv. for sending. Jeg kunne trengt litt tips til hvor jeg kan starte. Jeg ser stort sett etter ferdige løsninger / moduler som kan integreres. Jeg har noe erfaring med web-utvikling fra tidligere og regner med å kunne håndtere noe selv for å holde kostnader nede. Alternativt så er jeg åpen for å sette ut dette på oppdrag mot riktig pris, så hvis noen har god erfaring med dette og kunne tenkt å ta på seg jobben er det bare å ta kontakt så kan vi diskutere Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Dette med jevnlig fakturering så vanskelig ut. Fikk du løst det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå