Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Men resten av verden ser også nyheter i Europa Universalis IVs nyeste utvidelse.ANMELDELSE: Europa Universalis IV: Mandate of Heaven 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Man har da mekaniker som Japansk Shogun, kan blant annet tvinge Daimyo lederne til å begå seppuku Du finner interaksjonene under vassal menyen, men hadde vært kjekt med ett interface ala det Kina har fått, og HRE har fra før. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Har brukt mye tid i Asia fra før av, men sjelden som Ming eller Japan. Har for det meste sulla rundt i Indonesia og andre frodige steder. Kan bli interessant å prøve de store, også, selv om jeg håper på en polynesisk utvidelse, også. 1 Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Sveern skrev (På 19.4.2017 den 7.49): Man har da mekaniker som Japansk Shogun, kan blant annet tvinge Daimyo lederne til å begå seppuku Du finner interaksjonene under vassal menyen, men hadde vært kjekt med ett interface ala det Kina har fått, og HRE har fra før. Jeg vet, men jeg snakker om den glinsende sirkelen som de kule imperiene har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå