AfterGlow Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Spillet har fått trailer og slippdato.Slik blir Star Wars Battlefront II Lenke til kommentar
Some Dude Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Virker som de har lært noe av det de gjorde feil sist! Leste også at de ikke skal ha season pass i dette spillet, og det er jo flott. Men de finner nok en måte å pushe kundene for litt ekstra penger for det.. Er jo tross alt EA. Lenke til kommentar
G Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 (endret) Må man ha et slikt Sony abonnement for å ha fullt utbytte av spillet, dersom man har PS4? Var vel et krav i eneren. Endret 18. april 2017 av G Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Må man ha et slikt Sony abonnement for å ha fullt utbytte av spillet, dersom man har PS4? Var vel et krav i eneren. Dersom du skal spele multiplayer-modus kreves det abonnement på PS-plus ja. Lenke til kommentar
G Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 (endret) Dersom man ikke ønsker et abonnement hele tiden, hvor lange pauser kan man ha på PS-plus før en evt. mister alle rettigheter til f.eks. gratisinnhold, innstillinger, kjøpt leieinnhold eller hvordan nå enn alt er rigget til i PS-plus? Håper noen gidder å belyse disse aspektene rundt abonnementet i fra Sony. Jeg er en newbie PS4-bruker. Har eid boksen siden den kom, men har spillet GTA V offline for det meste på den. Men den tyngste bruken har ikke vært gaming, men Netflix-bruk. Også eier jeg Battefield "1", men ble dypt skuffet over at det var så lite en kunne gjøre uten et Sony-abonnement. Endret 18. april 2017 av G Lenke til kommentar
ToshV Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Dersom man ikke ønsker et abonnement hele tiden, hvor lange pauser kan man ha på PS-plus før en evt. mister alle rettigheter til f.eks. gratisinnhold, innstillinger, kjøpt leieinnhold eller hvordan nå enn alt er rigget til i PS-plus? Håper noen gidder å belyse disse aspektene rundt abonnementet i fra Sony. Jeg er en newbie PS4-bruker. Har eid boksen siden den kom, men har spillet GTA V offline for det meste på den. Men den tyngste bruken har ikke vært gaming, men Netflix-bruk. Også eier jeg Battefield "1", men ble dypt skuffet over at det var så lite en kunne gjøre uten et Sony-abonnement. De gratisinnholdene du får fra PSPlus er din så lenge du er PSPlus. Med en gang du ikke er Plus lenger, så mister du tilgangen til dem. For å få tilgangen igjen, så blir du bare plus igjen. Så vidt jeg vet, så mister man bare tilgang, ikke innholdet. Lenke til kommentar
Sandnessen Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Hva var den saken som eksploderte ved 0:43? Lenke til kommentar
ppk Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Synd det er EA som lanserer spillet.. masse bugs på spillene de lanserer som de ikke gidder å fikse på og i tillegg elendig kundeservice. Har boikottet dem i noen år nå.. det er ca 4-5tusen årlig i gaver og til eget bruk for min del. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Kunde servicen dems er ganske bra, jeg skulle avbestille en forhåndsbestilling. Ringte de opp og snakket med en hyggelig nordmann og vips var det gjort. Bugs varierer fra spill til spill ME Andromeda hadde masse bugs, mens Battlefield 1 hadde få. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Hva var den saken som eksploderte ved 0:43? Death Star II, fra Episode VI - Return of the Jedi. Lenke til kommentar
Soles Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Håper datatilsynet etterforsker mikrotransaksjoner til EA/Ubisoft. Men hvem bryr seg. Ingen. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Håper datatilsynet etterforsker mikrotransaksjoner til EA/Ubisoft. Men hvem bryr seg. Ingen. Hva er det å etterforske? Du vet jo hva du kjøper. 4 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Gleder meg Håper det blir litt mer innhold denne gangen. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Virker som det ikke blir noe map-dlcs som splitter spillerne? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Dette blir sinnsykt bra. Og selv om jeg tror at den single player delen er noe jeg ALDRI kommer til å spille så setter jeg min lit til at multiplayer delen vil bli utrolig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå