Lunaris Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Så er det noe poeng med en høyere skjerm? For meg virker det litt poengløst, men hva sier de som faktisk har telefonen? Hvor mange % av dagen bruker du mobilen i loddrett stilling vs vannrett stilling? Hver gang jeg ser review for PC eller PC skjerm som er høyere enn vanlig trekkes det alltid frem som pluss. En stor del av det har med at internet, som du nå er på, helt klart foretrekker høyde. Bredde gir deg absolutt ingenting. For PC har du argumentet med filmer, serier osv, men helt ærlig så ser ikke folk så mye på det. Og hvis du ser er uansett S8 best pga skjermen Jeg har ikke S8, men jeg har høyere PC skjerm enn vanlig (16:10) og selv om jeg spiller mye og ser mye på serier osv så er den super. Selv om forskjellen er liten i det tilfellet er det definitivt merkbar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 (endret) Det som er fint når du kjøper en telefon til rundt 8000 kr, er at du får med reklame på låseskjermen, helt gratis!. Burde en telefon som viser reklame ut av boksen få 9.5?Og har tek.no tenkt å teste om bugsene fortsatt er der? Endret 14. juni 2017 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
toolate Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Glasset gjør telefonen ekstremt glatt, så den detter ut av lomma når du sitter. Klarte å knuse den for andre gang på to uker i helga.. Den må åpenbart pakkes inn i et stort, stygt plastdeksel for å overleve hverdagen. Meningsløst design, med andre ord. Til sammenligning hadde jeg note 4 i over to år, med bare et par hakk i ramma. Glasset forble helt. Lenke til kommentar
Mixen Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Hva kostet det å bytte glass ? Lenke til kommentar
toolate Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Hva kostet det å bytte glass ? Bare 3.300,- Lenke til kommentar
Mixen Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 En får endel fine cover for den summen. Lenke til kommentar
Plokken Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Etter en tids bruk av Galaxy S8 er ikke fingeravtrykk sensorens plassering noen stor ting. Jeg har Samsungs alkantarra deksel på og bommer sjelden på knappe. Det som er verre er at telefonen ofte kutter telefonsamtaler helt umotivert. Om dette skyldes 4G-tale eller andre ting har jeg ikke rukket å finne ut av, men det er i alle fall irriterende. Ser at det skrytes uhemmet av kameraet, vel - mine tidligere Lumia 930 og 950 leverte mye bedre og naturtro bilder. Savner mange av mulighetene jeg fikk i OS'et til Windows 10 Phone. Lenke til kommentar
Petter Solholm Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Hei! Jeg lurer på denne S8+ , Jeg har fra før en Edge7 og en Mate 8 og en iPhone 6+... jeg er litt mobilgal men lurer på: er denne egentlig noe gøyere enn Mate 8?? Noen som vet? :-) Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Er svært liten forskjell på mobiler Lenke til kommentar
LITED2CZ Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Buet skjerm er sårbar for slag! Jeg kjøpte kraftig bakdeksel med gummi-polstring på sidene (Teliabutikk, 349,-). Det går også opp på sidene så glasset burde være godt beskyttet. Første fall i gulvet gir knusing i et av de buede hjørnene. Årsaken er at det buede glasset ikke tålte sidetrykket fra deformeringen av plast/gummi-dekselet som tok av for fallet; -logisk nok når jeg ser på konstruksjonen. Min gamle S2 har tålt masse fall uten en skramme for der er glasset beskyttet av metallrammen helt fram. Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Jeg har mistet min S7 edge uten noe deksel på flisene på badet 3 ganger nå uten å få en skramme. Sprøtt hvordan flaks/uflaks spiller inn. Endret 4. oktober 2017 av Tullefanten Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hvilke kamera settings bruker dere? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Så er det noe poeng med en høyere skjerm? For meg virker det litt poengløst, men hva sier de som faktisk har telefonen?Hvor mange % av dagen bruker du mobilen i loddrett stilling vs vannrett stilling? Hver gang jeg ser review for PC eller PC skjerm som er høyere enn vanlig trekkes det alltid frem som pluss. En stor del av det har med at internet, som du nå er på, helt klart foretrekker høyde. Bredde gir deg absolutt ingenting. For PC har du argumentet med filmer, serier osv, men helt ærlig så ser ikke folk så mye på det. Og hvis du ser er uansett S8 best pga skjermen Jeg har ikke S8, men jeg har høyere PC skjerm enn vanlig (16:10) og selv om jeg spiller mye og ser mye på serier osv så er den super. Selv om forskjellen er liten i det tilfellet er det definitivt merkbar. Jeg bruker mobilskjermen nærmest utelukkende i loddrett stilling. Det vil si at en bredere skjerm ville vært bedre for meg enn en høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg