Redaksjonen. Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 – Hva jeg handler, hvor og når jeg handler, mine vaner eller uvaner. Slike ting tilhører privatlivet.Trumf og Æ under Datatilsynets lupe Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Saueflokken liker tilbud og sier bare B 3 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 (endret) Problemet er vel heller nettbutikker er vel egentlig verre på personvern. Man kan hvis man vil droppe å bruke Æ. I nettbutikk er det praksis talt umulig da man måtte bestille mellommann eller kjøpe gjennom finn.no Så ikke rop ulv ulv for ingenting. Tviler på du kunne hente postpakke med navn james bond eller egon olson. Er man desperat opptatt av personvern bruker man ikke slike bonus program så enkel er det. Er verre for kjendiser som må ha andre og handle for seg, man kunne løse det ved man handler for flere personer da gir ikke Æ og trumf særlig mening. Endret 18. april 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Hva er egentlig problemet her? Dersom man ikke liker at ens handlemønster blir registrert, da står man jo helt fritt til å ikke benytte seg av verken Trumf eller Æ. Det er også mulig (enn så lenge) å betale med kontanter dersom man ikke liker elektronisk sporing. Lenke til kommentar
Ove Gram Nipen Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Så lenge man betaler med kort er det ikke så vanskelig å utarbeide profiler på kundene uansett. Jeg er mer overrasket over at Rema 1000 ikke har fått kritikk for å fremme et ensidig kosthold. De ti varene du bruker mest penger på får du ti prosent rabatt på. Det oppfordrer folk til å spise det samme hele tiden, siden det er billigere enn å variere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Så lenge man betaler med kort er det ikke så vanskelig å utarbeide profiler på kundene uansett. Jeg er mer overrasket over at Rema 1000 ikke har fått kritikk for å fremme et ensidig kosthold. De ti varene du bruker mest penger på får du ti prosent rabatt på. Det oppfordrer folk til å spise det samme hele tiden, siden det er billigere enn å variere. Vel, du kritiserer jo de nå så da får de vel litt kritikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå