Gå til innhold

Haukugle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer! Nå har du pinadø blitt enn skikkelig fuglefotograf også. Glad jeg har lagt opp for ellers ville jeg blitt utkonkurrert der også. Ha en fin dag. Det hadde blitt kjedelig her inne uten deg. Mvh Gunnar

Hehe.. må innrømme jeg ble litt gira. Så senere på dagen drasset jeg med meg fotoutstyr opp på tur i skogen for å se om jeg kunne finne noe med puls å ta bilde av. Resultatet av dette blir å finne som en liten Qiuz i morgen. ;)

Tusen takk for kjempehyggelig kommentar! :)

Lenke til kommentar

Jasså, fruen ble uglesett i påsken?

Perfekt plassert i flata i fint lys med god skarphet, farger og detaljer.

Roar

Ja, jeg ble faktisk det! :)

Jeg måtte riktignok rope på den for å få oppmerksomhet, den satt jo med ryggen mot meg.

Det virker som de kan snu hodet trill rundt! :)

Takk for fin tilbakemelding!

Lenke til kommentar

Meget godt portrett av haukugla. (I og med at den satt stille så lenge, så kan jeg tenke meg den var interessert i deg, eller en annen i familien )??

Det hender det dukker opp litt mer sjeldnere fugler utenfor hos oss også, men rekker aldri å hente kamera og sette på 100-400mm objektivet.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Meget godt portrett av haukugla. (I og med at den satt stille så lenge, så kan jeg tenke meg den var interessert i deg, eller en annen i familien )??

Det hender det dukker opp litt mer sjeldnere fugler utenfor hos oss også, men rekker aldri å hente kamera og sette på 100-400mm objektivet.

Mvh Ragnar

Tror helt sikkert at det var ingen av oss den tittet etter, det var nok helst mus og slikt noe tenker jeg. :)

Bildet er ratt håndholdt da stativ ble lagt igjen hjemme denne ferien. Tungt beist av et objektiv..

Det er spennende å ta blde av fugl, men vanskelig å lykkes da de er kjapt av gårde til neste gjøremål.

Lenke til kommentar

Flott bilde av haukugle, en ugle jeg tatt bilde av før noen år siden.

Mvh Leif

Fint å få så fin tilbakemelding fra en fuglefotograf. Bruker du stativ når du fotograferer? Jeg gidder jo ikke det, men kunne ha gjort det her...hvis jeg hadde hatt et for hånden.. Fuglen satt lenge i tretoppen.

Lenke til kommentar

Flott bilde av haukugle, en ugle jeg tatt bilde av før noen år siden.

Mvh Leif

Fint å få så fin tilbakemelding fra en fuglefotograf. Bruker du stativ når du fotograferer? Jeg gidder jo ikke det, men kunne ha gjort det her...hvis jeg hadde hatt et for hånden.. Fuglen satt lenge i tretoppen.

Nei lady, bruker sjelden stativ då jeg har vr Optikk. Om jeg bruker stativ, er det lett monopod. Finnes også naturlige stativ i naturen, som steiner.

Mvh Leif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig fotografert ugle , synes alltid at de ser lit morsk ut .Går ut fra at smågnagerne også har denne følelsen .

Flott fanget !

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...