lillepike Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Hei! Jeg lurer på om det er noen som kan spå meg gratis? Det er om kjærlighet Setter stor pris på om noen som kan dette, kan hjelpe meg! Sku gjerne ringt en klarsynt, men pga. det koster 30kr +- i minuttet så blir det fort veldig dyrt.. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Løgn Skrevet 17. april 2017 Populært innlegg Del Skrevet 17. april 2017 (endret) 1. Du er naiv. 2. Du kommer til å bli såret. 3. Du har en aversjon mot ansvar, og skylder på andre eller omgivelser når du møter motgang. PM for kontonummer. Endret 17. april 2017 av Løgn 28 Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Hva slags stjernetegn er du født i? Lenke til kommentar
lillepike Skrevet 18. april 2017 Forfatter Del Skrevet 18. april 2017 Hva slags stjernetegn er du født i? Jomfru Lenke til kommentar
pepe Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Send meg en brukt truse og en side med ditt favoritt bibelvers så skal jeg prøve å spå deg Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 (endret) Jeg fant et veldig praktisk horoskop her: Endret 18. april 2017 av henrikwl 5 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Hei! Jeg lurer på om det er noen som kan spå meg gratis? Det er om kjærlighet Setter stor pris på om noen som kan dette, kan hjelpe meg! Sku gjerne ringt en klarsynt, men pga. det koster 30kr +- i minuttet så blir det fort veldig dyrt.. Du er noe oppstemt, noe frustrert.. Utifra IP adressen du har, som jeg ikke ser helt klart for meg er du litt usikker, men føler deg forelsket.. Eller, tror, du vet ikke helt.. Jeg ser en ferie i fremtiden, vet dere er sammen i varmen holder hender... Ser lykkelig ut.. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Horoskop for Jomfruen - april Skrevet av astrolog Tore Lomsdalen Greie dager: 4. 13. 17. 21. 26. Forsiktige dager: 1. 9. 15. 29. Generelt Rundt den 9. bør du vite hva du vil. Dette er et tidspunkt der du lett kan ende opp i til dels harde diskusjoner med andre. Selv om du mener du har rett, lønner det seg likevel å finne formidlene løsninger. Du er inne i en årlig syklus hvor du bør se saker og ting fra to sider. Du er også inne i en tid hvor misforståelser, med eller uten hensikt, lett kan forekomme. Kjærlighet, parforhold og sosialt samvær Du rir fortsatt på en høy bølge i kjærlighet og parforhold. Men frem til den 15., kan romantikk og kjærlighet gå noe tregere enn du liker. Men bruk denne tiden til å tenke litt igjennom hva kjærlighet betyr for deg. Deretter blir det igjen full fart, for å si det slik. Yrke, karriere og økonomi Du bør gå forsiktig med finansene. Av og til kan det virke som at det går bakover i stedet for fremover. Fra midten av april blir det noe bedre, men du bør likevel holde en stram linje. Ikke la deg bli lokket inn i et såkalt lukrativt samarbeidsprosjekt under fullmånen den 11. Prioriter: Glasset er halvfullt. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Hei! Jeg lurer på om det er noen som kan spå meg gratis? Det er om kjærlighet Setter stor pris på om noen som kan dette, kan hjelpe meg! Sku gjerne ringt en klarsynt, men pga. det koster 30kr +- i minuttet så blir det fort veldig dyrt.. Du kommer snart til å møte en mann med mørkt hår og brune øyne. Han kan være eller ikke en romantisk relasjon. Du vil oppleve at denne mannen enten gir deg mer energi eller tar energi i fra deg. Videre kommer du til å oppleve noe du oppfatter som en fundamental forandring i ditt liv. Stjernene er ikke sikre på om dette er positivt eller negativt. Du kommer personlig til å oppleve lett sykdom, men noen som står deg nær kommer i løpet av de neste årene til å få en alvorlig sykdom eller dø. Du vil også være innblandet, enten som vedkommende eller som vitne, i en mer eller mindre alvorlig ulykke. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 1. Du er naiv. 2. Du kommer til å bli såret. 3. Du har en aversjon mot ansvar, og skylder på andre eller omgivelser når du møter motgang. PM for kontonummer. Kan jeg også få Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 1. Du er naiv. 2. Du kommer til å bli såret. 3. Du har en aversjon mot ansvar, og skylder på andre eller omgivelser når du møter motgang. PM for kontonummer. Kan jeg også få Du kommer snart til å møte en kvinne med mørkt hår og brune øyne. Hun kan være eller ikke en romantisk relasjon. Du vil oppleve at denne kvinnen enten gir deg mer energi eller tar energi i fra deg. Videre kommer du til å oppleve noe du oppfatter som en fundamental forandring i ditt liv. Stjernene er ikke sikre på om dette er positivt eller negativt. Du kommer personlig til å oppleve lett sykdom, men noen som står deg nær kommer i løpet av de neste årene til å få en alvorlig sykdom eller dø. Du vil også være innblandet, enten som vedkommende eller som vitne, i en mer eller mindre alvorlig ulykke. 1 Lenke til kommentar
lillepike Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 1. Du er naiv. 2. Du kommer til å bli såret. 3. Du har en aversjon mot ansvar, og skylder på andre eller omgivelser når du møter motgang. PM for kontonummer. Kan jeg også få Du kommer snart til å møte en kvinne med mørkt hår og brune øyne. Hun kan være eller ikke en romantisk relasjon. Du vil oppleve at denne kvinnen enten gir deg mer energi eller tar energi i fra deg. Videre kommer du til å oppleve noe du oppfatter som en fundamental forandring i ditt liv. Stjernene er ikke sikre på om dette er positivt eller negativt. Du kommer personlig til å oppleve lett sykdom, men noen som står deg nær kommer i løpet av de neste årene til å få en alvorlig sykdom eller dø. Du vil også være innblandet, enten som vedkommende eller som vitne, i en mer eller mindre alvorlig ulykke. Kan ikke være sant. Er jo det samme du skrev om meg?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Det er fordi alt dette er bare piss. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Kan ikke være sant. Er jo det samme du skrev om meg?? Dessverre er det slik at horoskop og spå-tjenester er oppspinn og, desverre lovlig, svindel. Det er skrevet på en slik måte at det alltid vil "være litt riktig," for alle som leser det. Hvis du har kjærlighetsproblemer ville jeg heller diskutert dem med en god venn eller familie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå