Lucifer 666 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kan man få MSN til å bruke Opera? Når jeg trykker på linker eller åpner mailer i MSN så bruker den automatisk Internet Explorer. Bruker bare Opera for tiden, men jeg må ha IE innstalert pga noen andre bruker min maskin innimellom og de skjønner ikke bæret av Opera. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Alt+P - Default Application - Huk av på: HTML - http - https - URL shortcuts Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Alt er huket av der på opera... Men når jeg trykker på f.eks "3 nye E-post mellinger" så åpner den hotmail.com i den forba... IE hver gang Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Alt er huket av der på opera... Men når jeg trykker på f.eks "3 nye E-post mellinger" så åpner den hotmail.com i den forba... IE hver gang Ja, du er ikke den eneste som irriterer seg over dette Håper noen har noen tips som kan hjelpe. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kan jo alltids sende en mail til MSN folka? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kan jo alltids sende en mail til MSN folka? Og de tror du støtter andre browsere? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tror faktisk problemet hadde løst seg hvis Opera kunne få på plass støtten for "Set Program Access and Defaults". Er jo ikke mulig å få opp Opera i den listen der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Heh, irriterte meg faktisk litt over det der bare noen minutter før jeg leste innlegget ditt. Har lenge lurt på om det finnes noen 'Opera-kur' for Messenger. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kan jo alltids sende en mail til MSN folka? Og de tror du støtter andre browsere? Skader jo ikke å spørre, men så tror jeg jo tross alt på Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 husker ikke helt om dette funker, men prøver allikevel. det du kan prøve er å sette Opera som standard Nettleserog alt som har med html å gjøre gjør du slik at de kjøres i Opera i stede for i IE. mener å huske at jeg fikk det til en gang, for selv irriterte jeg meg over dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå