BlujeH Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 (endret) Hei!I går sluttet min Samsung S6 å lade. Har prøvd det meste, blant annet: hard reset, 3 kabler (både til pc og via adapter i veggen), startet i sikkerhetsmodus, renset ladeporten og ladet telefonen i 12 timer. Alt uten hell. Mobilen har 0% og skrur seg av etter 20 sec grunnet dette. Det som er veldig rart er at hvis jeg holder inne power-, home- og volumtasten samtidig kommer jeg inn som vist på bildet. Såfremst ladekabelen er koblet i telefonen har telefonen stått med skjermen på i over 12 timer. Noen her inne som er ekspert på området? Ser for meg det enten er batteriet eller selve tilkoblingen ladeporten som er problemet. (Bilde) https://www.google.no/search?q=samsung+s6+downloading+do+not+turn+off+target&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj44ub3lqzTAhVJlSwKHUDjBNsQ_AUIBygC&biw=1280&bih=591#imgrc=t3WBJjUpd1l1IM: Endret 17. april 2017 av BlujeH Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Fungerer laderen da? Prøv den på noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå