Mrok Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Når jeg starter pcen så kommer jeg til inlogging den er helt vanliggende når jeg kommer inn etter det så er kjermen bare svart og jeg kan se musepekeren hva skall jeg gjøre? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Her ligger problemet muligens i registeret, at explorer.exe ikke starter eller lignende. Jeg tenker sikkert idiotisk nå, men jeg mistenker at et program starter før internet explorer, for så å prøve å spørre explorer.exe om ett eller annet kontinuerlig, som gjøre at explorer.exe ikke starter opp. Jeg kan absolutt ikke dette med windows-register eller oppstart av windows, men jeg kan en del programmering. Jeg ville googlet og forsøkt det google sier. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 (endret) Er det feil i winlogon shell key (verifisere med taskmanager new task run explorer.exe) kan du sjekke og rette det som vist her: Endret 23. april 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå