Gå til innhold

hvordan slå av aldersbegrensning på playstation network

beest78

Anbefalte innlegg

når broren min laget playstation network konto skrev han inn at han ble født i 2006 og han har kjøpt seg et nytt spill overwatch og det er det 12 årsgrense på når han går inn på spillet står det:" playstation network funksjonene i dette programmet er utilgjengelige på grunn av aldersbegrensing" vi har prøvd alt mulig å vi klarer ikke å skru det av er det noen som vet hvordan man skrur det av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når broren min laget playstation network konto skrev han inn at han ble født i 2006 og han har kjøpt seg et nytt spill overwatch og det er det 12 årsgrense på når han går inn på spillet står det:" playstation network funksjonene i dette programmet er utilgjengelige på grunn av aldersbegrensing" vi har prøvd alt mulig å vi klarer ikke å skru det av er det noen som vet hvordan man skrur det av?

Man kan ikke skru det av, dere må lage ny konto med falsk fødselsdato. Dere risikerer da at den blir bannet.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om tror jeg foreldrene dine kan lage en konto, og gjøre den til en foreldrekonto for broren din, og dere kan da legge broren din sin konto under den. Da kan man styre aldersbegrensningen. Er ikke helt sikker, har ikke playstation selv, men broren min hadde noe av det samme problemet.

Lenke til kommentar

Man kan ikke skru det av, dere må lage ny konto med falsk fødselsdato. Dere risikerer da at den blir bannet.

broren min bruker en bikonto av min bruker for å få playstation pluss så hvis den nye brukren ska få ps plus så må hann slette den gamle menn da mister hann alle trofeene o.s.v

Endret av beest78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...