Leif Olsson Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Vinterlandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 En flott serie fra Bleiksmarka dette Leif. Fine utsnitt og god eksponering. Kjenner du til høyden på den nærmeste fjelltoppen ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Hei Rolf Takk før hyggelig kommentar. Er ikke så kjent med høyde på fjellene, men ska søke og finne ut det. Er intressant at veite. En nydelig dag før at knipse vinterbilde då og nå en like nydelig kveld Ha en fortsatt kveld og det som er igjen av påska Mvh. Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Hei Rolf Takk før hyggelig kommentar. Er ikke så kjent med høyde på fjellene, men ska søke og finne ut det. Er intressant at veite. En nydelig dag før at knipse vinterbilde då og nå en like nydelig kveld Ha en fortsatt kveld og det som er igjen av påska Mvh. Leif sorry, fin kveld Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Fine landskapsbilder dette. Tror jeg holder en knapp på V1, men ikke så værst de to andre heller... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Fine landskapsbilder, der V3 stikker av med premien, slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Fine landskapsbilder dette. Tror jeg holder en knapp på V1, men ikke så værst de to andre heller... Mvh Fredrik Takk Fredrik, før hyggelig kommentar Back to work !!!!! Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Fine landskapsbilder, der V3 stikker av med premien, slik jeg ser det. Hei Trond Olav Venter då på premien, en ny Nikon? Takk før din hyggelige V kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Ja, her blir vel snøenm liggende til St.Hans - minst. Da jeg var nordover med MS Midnatsol for snart 11 år siden i begynnelsen av juni var det fortsat mer enn nokk snø på toppan. Flott naturserie. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. april 2017 Forfatter Del Skrevet 18. april 2017 Ja, her blir vel snøenm liggende til St.Hans - minst. Da jeg var nordover med MS Midnatsol for snart 11 år siden i begynnelsen av juni var det fortsat mer enn nokk snø på toppan. Flott naturserie. Roar Kan være snø i begynnelsen av juni, ja då på fjellene, men ikke lavt på bakken. Takk Roar, før din intressante hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg