milligilli Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Hei.Jeg vurderer sterkt å gå til innkjøpe av en høytrykkspyler. Valget står mellom:Nilfisk 130.2.c-pg p Nilfisk E140.3-9 Spyleren skal for det meste brukes til bilvask, men også noe på terrassen. Er det veldig stor forskjell mellom 130, og 140? Nilfisk 130, vannmengde: 520/350 Nilfisk 140, vannmengde: 500/420 Hva er forskjellen på vannmengde på de, utifra hva jeg skjønner er vannmengden på Nilfisk mere? Men vet ikke hva det siste tallet står for. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Kjøpte nettopp en P160-2 xtra 15, skikkelig beist. 15 meter slange og trommel, dette er helt uvurderlig. Det siste tallet angir slangelengde, p130 har 9 meter som du ser. Myk og fin slange, ikke stiv plastikkdritt som min gamle karsher. Tenker du å bruke mye? Lenke til kommentar
milligilli Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Kjøpte nettopp en P160-2 xtra 15, skikkelig beist. 15 meter slange og trommel, dette er helt uvurderlig. Det siste tallet angir slangelengde, p130 har 9 meter som du ser. Myk og fin slange, ikke stiv plastikkdritt som min gamle karsher. Tenker du å bruke mye? Åjaa skjønner, har ikke så mye greie på sånt hehe. Nja, kanskje en gang hver 2.uke for bilvask ca.. Men vannmengden på 130 ser ut til å være høyere enn 140, eller er det jeg som tar feil? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 La oss si for 3 tusen da. Får du denne: http://nettbutikk.sor-tre.no/?vis=visprodukt&pid=462 Stihl som denne er samme som Nilfisk med annen innpakning. 135 bar, 500 liter, 9 meter slange, trommel. Du finner sikkert en Nilfisk som er tilsvarende, som du ser er den ekstremt lik denne: https://www.proshop.no/Hoeytrykksspyler/Nilfisk-Hoeytrykksspyler-E-1303-9-X-TRA-EU/2531675?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Finner tester her som er aktuelle Nummer 1 Nummer 2 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Bare jeg som syntes nesten 3k er mye for en høytrykkspyler? Har vurdert en selv, men makan til pris... Skal jo bare vaske bilen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Jeg vurderte en Kranzle til 8k, og da var den på supertilbud. Endte opp med en Nilfisk til 4600. Min far har en varmtvannsvasker til over 30 lapper, verdt det for han. Min karsher til 1700 varte i 10 år men var søppel hele tiden. Man får det man betaler for stort sett, har man bedre utstyr er det mer effektivt og morsommere å drive på med det man skal. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Jeg vurderte en Kranzle til 8k, og da var den på supertilbud. Endte opp med en Nilfisk til 4600. Min far har en varmtvannsvasker til over 30 lapper, verdt det for han. Min karsher til 1700 varte i 10 år men var søppel hele tiden. Man får det man betaler for stort sett, har man bedre utstyr er det mer effektivt og morsommere å drive på med det man skal. Det er veldig sant. Spørsmålet er om man trenger det. Noen vasker jo bilen med hageslangen, men den jo ikke sterk nok til å få optimalt resultat før man begynner å vaske for hånd. Lenke til kommentar
milligilli Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 La oss si for 3 tusen da. Får du denne: http://nettbutikk.sor-tre.no/?vis=visprodukt&pid=462 Stihl som denne er samme som Nilfisk med annen innpakning. 135 bar, 500 liter, 9 meter slange, trommel. Du finner sikkert en Nilfisk som er tilsvarende, som du ser er den ekstremt lik denne: https://www.proshop.no/Hoeytrykksspyler/Nilfisk-Hoeytrykksspyler-E-1303-9-X-TRA-EU/2531675?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Finner tester her som er aktuelle Nummer 1 NummeN Nilfisk 140 er på tilbud til 3000kr med nesten alt av utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå