Nyåret Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Hei Jeg trenger hjelp til å kjøpe en ny mobil, mine krav: Pris (helst under 1500) Vann og støtsikker. Lav stråling, eksempelvis blir Alctael Pixie 4’4 sin stråling på 0,917 fW/kg or høy. Mobilen må være Ønsker ikke å kjøpe av merkene ZTE eller Huawaii. Hittil har jeg funnet LG 4k til 1300 kroner med en stråling på 0,604 W/kg Også vurderer jeg Samsung Galaxy J3 (2016) til 1500 kroner med en stråling på 0,251 W/kg http://www.devicespecifications.com/en/model-sar/8b0739a0 Hva tror dere folkens? Takk for svar Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Hva skal du bruke den til? 1 Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 22. april 2017 Forfatter Del Skrevet 22. april 2017 Hva skal du bruke den til? Vanlig bruk, kamera, internett, ringing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Moto G4 plus koster nå 1690. Litt over budsjett, men den er nok bedre enn det meste annet der ute i samme prisklasse. Hvordan det er med stråling, har jeg dessverre ingen anelse om. Endret 22. april 2017 av Slettet-BnKsB4Fg0P 1 Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 30. april 2017 Forfatter Del Skrevet 30. april 2017 Moto G4 plus koster nå 1690. Litt over budsjett, men den er nok bedre enn det meste annet der ute i samme prisklasse. Hvordan det er med stråling, har jeg dessverre ingen anelse om. Takk for tipset, noen flere innspill? Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 9. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) Et annet kriterie er at mobilen er god å surfe med? Føler at min nåværende mobil på 137 mm × 70 mm × 8.6 mm er for lite. Derfor ser jeg også etter en mobil med litt størrelse. Endret 9. juli 2017 av Nyåret Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Litt utenfor tråden men hva er dette med stråling og mobiltelefoner? Jeg tolker det slik at høyere stråling gir bedre signaler, og i så fall er et gode og ingen ulempe? Mener bare å ha lest at uansett stråling har det ingen betydning på helsen og verdiene er for lave til å gjøre noen skader uansett. Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 Litt utenfor tråden men hva er dette med stråling og mobiltelefoner? Jeg tolker det slik at høyere stråling gir bedre signaler, og i så fall er et gode og ingen ulempe? Mener bare å ha lest at uansett stråling har det ingen betydning på helsen og verdiene er for lave til å gjøre noen skader uansett. Tja, det er jo delte meninger rundt stråling og mobiltelefoner. Jeg velger å være på den sikre siden og unngå mobiler med høy stråling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå