_dundun_ Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Bilde av en port? Hva mener du? Tviler du på at det er mulig? Jeg har tastatur, lyd, mus og gigabit nettverk kobla til skjermen. Siden USB-C støtter lading fra skjerm får maskina strøm derfra. Alt bare virker når jeg kobler til om morgenen. Endret 19. april 2017 av Audun_K Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Jeg har tastatur, lyd, mus og gigabit nettverk kobla til skjermen. Siden USB-C støtter lading fra skjerm får maskina strøm derfra. Ok, det var det jeg lurte på. Lenke til kommentar
-C64- Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Som om man trengte enda flere insentiver for å velge Thinkpad..Du tror de er feilfrie? Sjanser for å få dette svaret er vel mindre "...Noe som ikke vil dekkes av garantien.." 1 Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Misforstå meg rett, jeg mener Lenovo med Thinkpads lager de beste pcene der ute. Men selskapets tidligere oppførsel og det at man må bruke Windows gjør at det blir uaktuelt. Da ville jeg heller levd med klikkinga fra en Macbook (eller kjørt Linux på en XPS15). Altså, atte, hæ? Får du ikke kjørt linux på thinkpads nå? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Jo, men ikke med samme støtte som Apple tilbyr for MacOS. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 "noe som ikke vil dekkes av garantien" Apple Dekkes vel at norsk garanti tho, apple's vilkår er vel ikke over forbrukerkjøpsloven? Burde gå fint å opprette garantisak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå