Gå til innhold

Kamptråd: Middelsbrough vs Arsenal 17/4 - kl 21:00

archongamer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var interessant, men jeg skjønner ikke helt hva gameplan er. Pumpe baller inn i feltet til Giroud? Ingen av de startene er bakromsspillere i alle fall. Blir lite løp. Mye baller på tverrs.

Skulle ønske Wenger også hadde baller til å vrake PLs dårligste midtbanespiller denne sesongen.

Lenke til kommentar

Har ingen tro på at Arsenal klarer å bryte gjennom muren til Boro. Minner om at de har sluppet inn færre mål enn Arsenal denne sesongen.

Nå klarte Hull å score 4 på de f.eks, Skjønner slike detaljer går dårlig med din påminnelse, men at Boro er en ugjennomtrengelig forsvarsmur er en overdrivelse. Sier ikke det blir en enkel match, men denne bør og skal Arsenal vinne på en normal dag.
Aldri sagt at den er ugjennomtrengelig. Hvor sier jeg det? De er veldige gode bakover. De har sluppet inn desidert færrest av lagene på bånn.

Vi klarte ikke putte på de på Emirates, vi klarte ikke putte på Palace. Vi har sluppet inn 3 mål i snitt de fire siste bortekampene og puttet 1.

Boro har holdt nullen i 2\3 kamper i april. Et arbeidsuhell kan alle ha. Det gjelder å se på trender og resultater over tid. Tapet mot Hull er på ikke særlig reprentativt for forsvarsspillet til Boro denne sesongen.

Du leter med lupe for å finne et hvert argument for å dømme oss til tap. Jeg velger å se etter det som kan gi oss tro på en seier. Du finner begge deler om du ønsker. Når alt kommer til alt er det to lag som har vært ganske bedritne lenge. Boro hele sesongen (4 seiere totalt), Arsenal siden jul med sine problemer, Det er en åpnere kamp enn det burde ha vært, men Arsenal er og bli favoritter i denne.

Nei, jeg analyserer de to lagene som møtes og tipper på et sannsynlig resultat utifra konklusjonen.

Lenke til kommentar

Heldige Arsenal. Boro scorer, men offside.

Boro det klart beste laget første halvdel av omgangen. Murer igjen og skaper sjanser på andre siden. Arsenal har ingenting å by på. Midtbanen henger ikke med.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Blir så jævlig lei av å se på Giroud.. skaper nada

Merkelig å starte med Giroud i den formasjonen, mot et Boro som MÅ fremover på banen for å score. Da handler det om å strekke motstanderen, så hvorfor ikke ha fart på topp? Iwobi eller Walcott er jo mye mer logisk.

Fint mål av Sanchez! Da er alt endra uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...