Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke husker feil så fortalte den av brødrene som fortsatt holdt til der da jeg var der siste gang at den rustne Volvoen ned mot venstre hjørnet faktisk var var Volvos første limo med 7 seter.

Synd hvis plassen skal bli offer for herping for da kan man vel like gjerne rydde stedet.

 

Roar

 

Det kan nok stemme det Roar. Jeg stusset litt over den Volvoen, det var en variant som var ukjent for meg. Takk for opplysningen ! :)

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Flott bilde Rolf med mye " rust " og fra Sweden :) Båstnes, der har jeg aldri vært, men vhær mye rustige biler i Skåne å ;) 

 

Så hva d arbeid igjen, men har vært en nydelig påske så ska ikke klage :) Idag kom vinteren på besøk igjen, men snøen førsvinner raskt med solas hjelp :) Håper du å hatt en flott påske? :) 

 

 

Mvh Leif :cool: 

Lenke til kommentar

Flott bilde Rolf med mye " rust " og fra Sweden :) Båstnes, der har jeg aldri vært, men vhær mye rustige biler i Skåne å ;) 

 

Så hva d arbeid igjen, men har vært en nydelig påske så ska ikke klage :) Idag kom vinteren på besøk igjen, men snøen førsvinner raskt med solas hjelp :) Håper du å hatt en flott påske? :) 

 

 

Mvh Leif :cool: 

 

Hei Leif. Dette skal visst være den største "Bilkirkegården" i Nord Europa. Jeg har hatt en fin Påske, men med varierende og kjølig vær.

Takk for kommentaren ! :)

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

 

Flott bilde Rolf med mye " rust " og fra Sweden :) Båstnes, der har jeg aldri vært, men vhær mye rustige biler i Skåne å ;) 

 

Så hva d arbeid igjen, men har vært en nydelig påske så ska ikke klage :) Idag kom vinteren på besøk igjen, men snøen førsvinner raskt med solas hjelp :) Håper du å hatt en flott påske? :) 

 

 

Mvh Leif :cool:

Hei Leif. Dette skal visst være den største "Bilkirkegården" i Nord Europa. Jeg har hatt en fin Påske, men med varierende og kjølig vær.

Takk for kommentaren ! :)

Mvh. Rolf

 

 

Hei igjen Rolf.

Har å vært kjøligt vær hos meg, men mye sol, så :) Greit at du hatt en fin påske :) Idag på morgonen, hvitt på bakken, men nå borte med solas hjelp :) 

 

Tomorrow back to work :dontgetit: ---> :hmm: ---> :) 

 

Mvh Leif :cool: 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...