Rolf Kristensen Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Bilskrot Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Hvis jeg ikke husker feil så fortalte den av brødrene som fortsatt holdt til der da jeg var der siste gang at den rustne Volvoen ned mot venstre hjørnet faktisk var var Volvos første limo med 7 seter. Synd hvis plassen skal bli offer for herping for da kan man vel like gjerne rydde stedet. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Hvis jeg ikke husker feil så fortalte den av brødrene som fortsatt holdt til der da jeg var der siste gang at den rustne Volvoen ned mot venstre hjørnet faktisk var var Volvos første limo med 7 seter. Synd hvis plassen skal bli offer for herping for da kan man vel like gjerne rydde stedet. Roar Det kan nok stemme det Roar. Jeg stusset litt over den Volvoen, det var en variant som var ukjent for meg. Takk for opplysningen ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Flott bilde Rolf med mye " rust " og fra Sweden Båstnes, der har jeg aldri vært, men vhær mye rustige biler i Skåne å Så hva d arbeid igjen, men har vært en nydelig påske så ska ikke klage Idag kom vinteren på besøk igjen, men snøen førsvinner raskt med solas hjelp Håper du å hatt en flott påske? Mvh Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Flott bilde Rolf med mye " rust " og fra Sweden Båstnes, der har jeg aldri vært, men vhær mye rustige biler i Skåne å Så hva d arbeid igjen, men har vært en nydelig påske så ska ikke klage Idag kom vinteren på besøk igjen, men snøen førsvinner raskt med solas hjelp Håper du å hatt en flott påske? Mvh Leif Hei Leif. Dette skal visst være den største "Bilkirkegården" i Nord Europa. Jeg har hatt en fin Påske, men med varierende og kjølig vær. Takk for kommentaren ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Flott bilde Rolf med mye " rust " og fra Sweden Båstnes, der har jeg aldri vært, men vhær mye rustige biler i Skåne å Så hva d arbeid igjen, men har vært en nydelig påske så ska ikke klage Idag kom vinteren på besøk igjen, men snøen førsvinner raskt med solas hjelp Håper du å hatt en flott påske? Mvh Leif Hei Leif. Dette skal visst være den største "Bilkirkegården" i Nord Europa. Jeg har hatt en fin Påske, men med varierende og kjølig vær. Takk for kommentaren ! Mvh. Rolf Hei igjen Rolf. Har å vært kjøligt vær hos meg, men mye sol, så Greit at du hatt en fin påske Idag på morgonen, hvitt på bakken, men nå borte med solas hjelp Tomorrow back to work ---> ---> Mvh Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Oppsikt vekker de, selv om brukstiden for lengst er over. Egner seg fortsatt til beskuelse og fotografering. Fint utsnitt over vrakene, og som nevnt av Roar en sjelden variant av en Volvo i frontlinjen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 To Mersjer og en Vovo i første linje. Fine motiv, og spesielle farger, når man oppsøker bilkirkegård. Synd med denne ødeleggelsestrangen til enkelte.. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 18. april 2017 Forfatter Del Skrevet 18. april 2017 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de fine tilbakemeldingene. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg