eidos Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Hei, Trenger eksperthjelp av noen flinke på glass. Min 2. etasje har to sider som har utsikt ned til etasjen under. Begge sidene har ca. 4 meter lengde. Tenkte å bestille hél lengde av glass og feste de med skruer inn i betongsøylene som støtter gulvet til 2. etasje. Vil det være noe problem å ha hele glasslengder, 4 meter bredde pr. stykk? Jeg kan ikke se at det skal ha noen betydning. Men alle glassrekkverk jeg ser på nett har kun ca. 2 meter bredder... Det peneste vil være hele lengder så man slipper skjøter. Takk for tips !! Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Tipper det kan gjøres, men det vil kreve tykkelse som igjen betyr vekt og pris. Lenke til kommentar
eidos Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Tipper det kan gjøres, men det vil kreve tykkelse som igjen betyr vekt og pris. Det kan være at dimensjonen må økes kanskje. Har fått pris på 44/2 glass. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Får du glassveggene på 4 meter transportert og rotert på plass der du skal ha dem? Det kan være vanskelig å få så lange ting igjennom dører, opp trapper, etc. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 44/2 sier meg dessverre ingenting, er det 44mm 2-lags? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå