Gå til innhold

Problemer med harddiskene mine

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg sletter noe på harddiskene mine (filmer spill etc.) får jeg ikke frigjort plass. som f.eks på den ene disken min var der 11 GB ledig plass, så slettet jeg max payne 2 som tar 1,5 GB. satt igjen med 11 GB.

og på den andre disken min (111GB) har jeg gjort mye av det :) så når jeg merker alle mappene og trykker på properties står det at de totalt bare tar 75 GB men når jeg velger properties på disken står det at det er 11 GB ledig. jeg aner ikke hva det er som gjør det.

det er vel ikke et hardwareproblem siden det gjelder begge diskene mine.

Endret av HorePatron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har en av de nyere Norton Anti-virus installert så har disse en innebygd "Recycle bin" funksjon.. dette vil si at Norton tar vare på alle filer du sletter fra hardisken(e) dine.. isåfall kan du prøve dette..

Høyreklikk på my recycle bin også skal det stå ett eller annet med Norton og wiping av filene osv..

Lenke til kommentar

Enig med lars c.. Norton er ikke bra lenger, de legger til masse unødvendinge features, som er helt meningsløse (noen av dem ihvertfall), i tillegg er Norton langt fra den beste anti-virus motoren lenger. Mindre kjente programmer som AVG Anti virus er kjempe gode, og sikre.. jeg anbefaler folk å teste ut..

Lenke til kommentar
Hvis du har en av de nyere Norton Anti-virus installert så har disse en innebygd "Recycle bin" funksjon.. dette vil si at Norton tar vare på alle filer du sletter fra hardisken(e) dine.. isåfall kan du prøve dette..

Høyreklikk på my recycle bin også skal det stå ett eller annet med Norton og wiping av filene osv..

TAKK!! :thumbs:

Hadde akkurat tenkt å spørre om det samme.. Tåpelige greier fra Norton..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...