Gunnar Fagerli Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Fra hagen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Flott og skarp macro , velkomponert og med fin eksponering . Det er lett å forstå hvorfor vi ikke vil ha disse labbende rundt på maten . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Flott og skarp macro , velkomponert og med fin eksponering . Det er lett å forstå hvorfor vi ikke vil ha disse labbende rundt på maten . Alec Takk Alec! Bildet er tatt med gamle, gode Sigma 150mm f/2,8 uten stabilisering, presset utover max blender i makro 1:1. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Fin kombinasjon av i og ute av fokus,mot meget kledelig bakgrunn. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Her sitter skarpheten midt i trynet på'n som den skal. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Takk til Trond Olav og Roar for positive kommentarer! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Feiende flott macro, Gunnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Feiende flott macro, Gunnar! Mvh Fredrik Takk Fredrik! Jeg hadde håpet på noen flotte påskebilder fra deg siden jeg ikke klarer å matche vår felles venninne bosatt litt lenger sør i fylket:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Feiende flott macro, Gunnar! Mvh Fredrik Takk Fredrik! Jeg hadde håpet på noen flotte påskebilder fra deg siden jeg ikke klarer å matche vår felles venninne bosatt litt lenger sør i fylket:-) Mvh Gunnar Hehe.. nei hu dyktige frøkna fra Sunnmøre er ikke så lett å matche. Jeg tok ca bare 10 bilder i påsken da jeg er litt fotolei for tida (synes jeg hadde tatt bilde av alt før). Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
avedon Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Her har du fått til et veldig bra makrobilde med en fin dybdeskarphet. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Her har du fått til et veldig bra makrobilde med en fin dybdeskarphet. Mvh. Roy Takk Roy! Jeg var litt ivrigere før med makrofotografering. Nå blir det bare når jeg holder på litt i hagen. Men det er en ekte makro 1:1. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
avedon Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Her har du fått til et veldig bra makrobilde med en fin dybdeskarphet. Mvh. Roy Takk Roy! Jeg var litt ivrigere før med makrofotografering. Nå blir det bare når jeg holder på litt i hagen. Men det er en ekte makro 1:1. Mvh Gunnar Synes du skal forsette mer med det. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Her har du fått til et veldig bra makrobilde med en fin dybdeskarphet. Mvh. Roy Takk Roy! Jeg var litt ivrigere før med makrofotografering. Nå blir det bare når jeg holder på litt i hagen. Men det er en ekte makro 1:1. Mvh Gunnar Synes du skal forsette mer med det.Mvh. Roy Takk for det Roy! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg