Fotoskrulla Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Påskeferie IV Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Flott solskinnsbilde, herskapelig dette:-). Jeg trodde at det var vi mannfolk som pisset og damene tisset, men så feil kan man ta. Dette må være noe for kvinneguiden?. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Flott morgenstemning og godt utnyttet pissepause . Ser ellers at vinteren ikke helt har sluppet taket . Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Skulle nesten tro du hadde vært i Sverige - spesielt i Værmland hvor det kryr av små røde stugor for i det siste dukker slike ofte opp på dine bilder. Disse er kanskje ikke så små, men hvertfall røde. Greit utsnitt og komp i soloppgangen Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Flott kaldt stemningsbilde lady Helene Hade du.....hade det blitt en frosen fontene Mvh Lorden 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Flott solskinnsbilde, herskapelig dette:-). Jeg trodde at det var vi mannfolk som pisset og damene tisset, men så feil kan man ta. Dette må være noe for kvinneguiden. Mvh Gunnar Hehe...ja,kvinnen blir nok et evig mysterium Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Flott morgenstemning og godt utnyttet pissepause . Ser ellers at vinteren ikke helt har sluppet taket . Alec Det er ikke første gangen en pissepause blir utnyttet godt...vi kvinner er flinke å multitaske vet du Her har det vært strålende vinter hele påska. -5 om natta og 5-7 pluss på dagen. Herlig skiføre. I dag gikk jeg på beina på snøen, ikke antydning til råtten snø noe steds. Gliser fra øre til øre. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Fin solopgang her..masser af stemning :-) HIlsen Sus 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Skulle nesten tro du hadde vært i Sverige - spesielt i Værmland hvor det kryr av små røde stugor for i det siste dukker slike ofte opp på dine bilder. Disse er kanskje ikke så små, men hvertfall røde. Greit utsnitt og komp i soloppgangen Roar Hei Roar, jeg har ikke vært i Sverige på kjempelenge, men har sett disse røde stugor du snakker om ja. Hyggelig at du stikker innom med en kommentar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Flott kaldt stemningsbilde lady Helene Hade du.....hade det blitt en frosen fontene Mvh Lorden Hei Leif,ja det ville blitt en kald fornøyelse å pisse ute,men det slapp jeg heldigvis. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Fin solopgang her..masser af stemning :-) HIlsen Sus Takk skal du ha Sussemor. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Pissing eller Tissing.....ett stemningsfullt og severdig bilde er det okke som Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. april 2017 Forfatter Del Skrevet 18. april 2017 Pissing eller Tissing.....ett stemningsfullt og severdig bilde er det okke som Mvh. Rolf Takk skal du ha Rolf! Jeg er litt gutte-jente, det er nok derfor jeg pisser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg