h-a Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Lyngsalpan Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Flott utsiktdbilde med et mektig skue utover . Det eneste jeg savner er litt mer rom i venstre kant slik at fjorden ikke bli kuttet . Du kunne kanskje ha dreiet litt mot venstre . Alec Lenke til kommentar
h-a Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Flott utsiktdbilde med et mektig skue utover . Det eneste jeg savner er litt mer rom i venstre kant slik at fjorden ikke bli kuttet . Du kunne kanskje ha dreiet litt mot venstre . Alec Hei, jeg tenkte det samme her. Men det var ikke så lett å få til, fordi kamera står på et ettbeinstativ som er løftet høyest mulig for å gå klar av kanten man bør holde seg et stykke fra. Og på et par av forsøkene der hele fjorden kom med var det problemer med at forgrunnen ble for dominerende og delvis skjulte fjorden i høyre billdedkant. Problemet var også at 15 mm var litt i minste laget for å få luft på høyre side av den mektige fjelltoppen, delvis innhyllet i tåke. Det er også et populært skifjell, men har ikke vært der ennå. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Bra du ikke gikk for langt ut på kanten, det er skumle greier!. Mektige fjell dette her. Enig i det som er sagt om amputert fjord Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Flott utsnitt og komp i fint lys med god dybdeskarphet farger og detaljer. Fjorden som strekker seg innover i bildet mot fjella laangt der inne er det jo som skaper den nærmest programforpliktede dybden i bildet. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg