Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe MC, Harley?

Anbefalte innlegg

Skal begynne på mc-lappen, og kjøpe min første MC, har mellom 50 og 70 000 og bruke på sykkel, men konemor ser jo helst at det brukes minst mulig. Har siklet litt over Harley sportstar 1200, men kan lite, noen andre som har erfaringer med lignende sykler evt andre typer i prisklassen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at du får ganske lite for pengene med akkurat HD, det er nok mye pga. rykte, jeg ville satt opp et filter på FINN og sett hva som dukker opp. Du kan velge cc, hk, type og pris, kanskje også hvor i landet om du ikke har noen god måte å frakte osv. 

Fort åpnes det litt andre dører om du bare titter litt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Å sist men ikke minst... kjøp sykkel før 1.juli. Da endrer avgiftene seg drastisk for enkelte modeller. De små motoralternativene går som regel ned og de med mer kubikk går tildels kraftig opp. 

Sjekk dette før du bestemmer deg for sykkeltype/motor etc.

Lenke til kommentar

Å sist men ikke minst... kjøp sykkel før 1.juli. Da endrer avgiftene seg drastisk for enkelte modeller. De små motoralternativene går som regel ned og de med mer kubikk går tildels kraftig opp. 

Hvor er det opplyst om dette?

Lenke til kommentar

Hvor er det opplyst om dette?

http://www.statsbudsjettet.no/Revidert-budsjett-2017/Artikler/Motorsykkel-kalkulator/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...