naldy Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Etter nettstedet Twitch ble partner/oppkjøpt av Amazon har man kunnet linke Amazon Prime konto og få Twitch Prime på den måten. Det er mange fordeler med både Amazon Prime (og Twitch Prime) og kunne godt tenke meg å prøve tjenesten. Skuffelsen ble noe stor da jeg oppdaget at jeg kan få Amazon Prime, men Twitch Prime er ikke inkludert for de som bor i Norge. Twitch Prime is currently only available to customers in the United States, Canada, United Kingdom, France, Germany, Spain, and Italy. Finnes det en vei rundt dette? Har noen fått Twitch Prime her til lands? Lenke til kommentar
SkalSvarePåTwitchSpørsmål Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 (endret) Hei! Beklager for seint svar, men det er fullt mulig å skaffe seg Twitch Prime (dersom du har Amazon Prime). Dersom du kontakter Amazon ( på https://www.amazon.com/gp/help/contact-us/general-questions.html?skip=true ) og spør dem om du kan få Twitch Prime aktivert, selv om du bor i Norge, så er de veldig behjelpelige med det :-) Endret 3. mai 2017 av SkalSvarePåTwitchSpørsmål Lenke til kommentar
naldy Skrevet 7. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg sendte en mail til kundeservice/support og spurte (et par uker siden) og fikk til svar at det ikke var mulig uten en betalingsmetode med adresse i ett av de støttede landene. Norge er jo ikke ett av de. Tar de en snarvei om en allerede har Amazon Prime mener du? Hva skriver du til de da? Lenke til kommentar
warbrd Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Fungerer nå hvertfall. Akuratt signa opp for Prime video trial, og linka Twitch accounten min og fått twitch prime også. Lenke til kommentar
Brownydownie Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Jeg kan ha prime gaming og collecte game loot, men den gratis måndelige twitch suben min er ikke tilgjengelig av en eller annen grunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå