Gå til innhold

Twitch Prime (via Amazon Prime) i Norge?

naldy

Anbefalte innlegg

Etter nettstedet Twitch ble partner/oppkjøpt av Amazon har man kunnet linke Amazon Prime konto og få Twitch Prime på den måten. Det er mange fordeler med både Amazon Prime (og Twitch Prime) og kunne godt tenke meg å prøve tjenesten. Skuffelsen ble noe stor da jeg oppdaget at jeg kan få Amazon Prime, men Twitch Prime er ikke inkludert for de som bor i Norge.

Twitch Prime is currently only available to customers in the United States, Canada, United Kingdom, France, Germany, Spain, and Italy.

Finnes det en vei rundt dette? Har noen fått Twitch Prime her til lands?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei! Beklager for seint svar, men det er fullt mulig å skaffe seg Twitch Prime (dersom du har Amazon Prime). Dersom du kontakter Amazon ( på https://www.amazon.com/gp/help/contact-us/general-questions.html?skip=true ) og spør dem om du kan få Twitch Prime aktivert, selv om du bor i Norge, så er de veldig behjelpelige med det :-)

Endret av SkalSvarePåTwitchSpørsmål
Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail til kundeservice/support og spurte (et par uker siden) og fikk til svar at det ikke var mulig uten en betalingsmetode med adresse i ett av de støttede landene. Norge er jo ikke ett av de.

Tar de en snarvei om en allerede har Amazon Prime mener du? Hva skriver du til de da?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...