Gå til innhold

Denne bilen er bygget på Volvo-teknologi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"De skal tilbys med forbrenningsmotor, hybrid drivlinje, og som rene elbiler"

Og siden  Hydrogen -elektrisk også er (rene) elbiler , blir nok dette også et alternativ. - Fordi som  ikke synes det er interessant å planlegge kjørelengde og fylletid.

Men ellers vil jeg nok tro at et samarbeid med konstruksjon og forskjellige/like drivlinjer  vil tvinge seg fram. Dette er like viktig, i forhold til resursbruk, som kampen om drivstoffet.

Olje er et fantastisk, og kan brukes til mye morsomt utover forbrenning.  - Selv om tremasse etterhvert kan overta mye av bruksområdene.

Lenke til kommentar

Hei, Geely!

Dere er på villspor :)

Ungt menneske her, jeg foretrekker kjøretøy som dette:

http://img08.deviantart.net/9115/i/2007/091/1/d/suzuki_gsx_r_1000____k5_by_john77.jpg

Kjøretøyet trenger ikke se ut akkurat som denne, men dets karakteristiske egenskap er at speilet er veldig bra på akkurat denne :) Du kan se alle andre gateregistrerte kjøretøy i speilet til denne. Jeg tviler på at Lynk & Co har så bra speil.

Jeg liker så gode speil :)

Lenke til kommentar

Jada, bare fortsett lansere stadig flere elektriske SUV, sportsbiler og PickUps. Eller mikroskopiske elektriske bybiler. Bare fortsett ignorere massemarkedet. Se bort fra at det etterhvert begynner bli trangt i høykostsegmentet. Knall strategi. Kjør på.

Forresten BippeStankelbein, så er en liten tendens at motorsykkelproduksjon outsources til India, ikke Kina. Men der finnes alternativ.

Endret av 1P4XZQB7
Lenke til kommentar

Jada, bare fortsett lansere stadig flere elektriske SUV, sportsbiler og PickUps. Eller mikroskopiske elektriske bybiler. Bare fortsett ignorere massemarkedet. Se bort fra at det etterhvert begynner bli trangt i høykostsegmentet. Knall strategi. Kjør på.

Forresten BippeStankelbein, så er en liten tendens at motorsykkelproduksjon outsources til India, ikke Kina. Men der finnes alternativ.

Mulig lightning kommer fra India, det vet jeg ingenting om. Jeg foretrekker Japanske. Ikke fordi jeg er spesielt fan av Japan, men det har nu engang vært en etablert universalsannhet siden 70 tallet at de raskeste motorsyklene er japanske.

Om Malayserne skulle ta etter Japan, Slik Japan tok etter UK/USA på 70 tallet så er vel det bare fint? Betyr bare at jeg kan kjøre enda fortere fra Teslaer, enn det jeg allerede gjør i dag :)

(Liker forresten veldig godt at du kan kødde med turtallssperra på GSX-R, så enkelt som å klokke opp eller ned CPU på ECU da den ikke har noen realtimeklokke.  Det har den bieffekten at du samtidig forskyver fuelmapping. Så motoren får litt feil blanding, og spytter stikkflammer mellom hvert gearskifte! Det er sykkelens sjarm og personlighet, og det er grunnlaget for kjærlighet <3 )

Endret av BippeStankelbein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...