Gå til innhold

Utstyr for å nå 4G/3G -sender på 7-8 km avstand. Stort sett luftlinje...


Anbefalte innlegg

Jeg hadde denne hjemme og den fungerte supert!

https://www.dustinhome.no/product/5010657070/antennas-cross-polarised-high-gain-lte-panel-antenna

 

Jeg bruker den ikk lengere så den kan du få kjøpe om du vil :) Har stått montert på vegg utendørs i 3 år om jeg husker rett.

 

Tror jeg har et Huawei USB modem en plass også. Brukte dette koblet rett i ruteren min (TP-Link med R00ter OpenWRT firmware)

Takk for tilbud :) . Hvor mye skal du ha for den? Det modemet du har, har det uttak for ekstern antenne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Modemet er brukt med den antennen. Det har uttak for antenne, men det krever en overgang og at ting ligger forholdsvis i ro under bruk, derfor jeg satte det opp mot en trådløs ruter som også kunne drive modemet.

 

Skal finne frem greiene og se på tilstand og hva jeg har. Kan sende deg en PM, men tenker meg ca halv pris av hva det ville koste å kjøpe nytt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Modemet er brukt med den antennen. Det har uttak for antenne, men det krever en overgang og at ting ligger forholdsvis i ro under bruk, derfor jeg satte det opp mot en trådløs ruter som også kunne drive modemet.

 

Skal finne frem greiene og se på tilstand og hva jeg har. Kan sende deg en PM, men tenker meg ca halv pris av hva det ville koste å kjøpe nytt :)

Flott  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...