Gå til innhold

Kamptråd [PL] Manchester United - Chelsea


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United er aldri gode, bare motstanderen som er dårlig!

United har spilt meget bra og er mye av grunnen til at kampbildet er som det er. Men kvaliteten i Chelsea-laget i dag har vært påfallende dårlig fra første touch. De burde kunne gitt langt mer motstand tilbake enn de har gjort, tross Uniteds gode spill.
Lenke til kommentar

 

United er aldri gode, bare motstanderen som er dårlig!

United har spilt meget bra og er mye av grunnen til at kampbildet er som det er. Men kvaliteten i Chelsea-laget i dag har vært påfallende dårlig fra første touch. De burde kunne gitt langt mer motstand tilbake enn de har gjort, tross Uniteds gode spill.

 

Det virker bare som om det de har prøvd på har feilet. Er det Conte? Er det spillerne? Vanskelig å vite, men her er det United som jobber ræva av seg for å kontrollere kampen. Er det jeg ser i alle fall. Da tvinger de fram feil fra Chelsea.

Lenke til kommentar

 

 

United er aldri gode, bare motstanderen som er dårlig!

United har spilt meget bra og er mye av grunnen til at kampbildet er som det er. Men kvaliteten i Chelsea-laget i dag har vært påfallende dårlig fra første touch. De burde kunne gitt langt mer motstand tilbake enn de har gjort, tross Uniteds gode spill.

 

Det virker bare som om det de har prøvd på har feilet. Er det Conte? Er det spillerne? Vanskelig å vite, men her er det United som jobber ræva av seg for å kontrollere kampen. Er det jeg ser i alle fall. Da tvinger de fram feil fra Chelsea.

 

 

Enig, United har nøytralisert Chelsea her. Kante, Hazard, Costa og Pedro har blitt fullstendig tatt ut av kampen. Og da er mye gjort. Vi så det samme i kampen mot Spurs, men ikke i like stor grad.

 

Overrasker meg at ikke Conte gjør endringer fortere. Blitt utklasset taktisk av både Pochettino og Mourinho nå. Først nå helt på slutten har Hazard trukket dypere og byttet litt side.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

 

 

United er aldri gode, bare motstanderen som er dårlig!

United har spilt meget bra og er mye av grunnen til at kampbildet er som det er. Men kvaliteten i Chelsea-laget i dag har vært påfallende dårlig fra første touch. De burde kunne gitt langt mer motstand tilbake enn de har gjort, tross Uniteds gode spill.

 

Det virker bare som om det de har prøvd på har feilet. Er det Conte? Er det spillerne? Vanskelig å vite, men her er det United som jobber ræva av seg for å kontrollere kampen. Er det jeg ser i alle fall. Da tvinger de fram feil fra Chelsea.

 

 

Du tror kanskje ikke måten United har presset på er grunnen til at Chelsea er så tannløse? Synes studio forklarte det godt i pausen.

 

@Liquid ofc

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...